Atald Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Om Arsenal spiller slik de gjorde i midtuka, og Liverpool fortsatt er like målfarlige som de var, må dette gå til en Arsenal-seier. Så presist, rask og fantastisk angreps- og kontringsspill Arsenal beviste at de fortsatt innehar bør være nok til å slå de fleste, også L'pool. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Viss vi ser på formen til Arsenal nå og L'pool nå burde Arsenal vinne. Men alt kan skje, det er det som gjør fotball spennende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gleder meg til kampen.. Håper jeg rekker å komme meg hjem til TVn i tide. Det er 5 som er avspark, right? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gleder meg til kampen.. Håper jeg rekker å komme meg hjem til TVn i tide. Det er 5 som er avspark, right? Tørr nesten ikke å se på kampen^^ Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gud jeg håper det er en god stream i morgen! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, Får ikke sett kampen på tv pga kameraten min er hos faren sin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gud jeg håper det er en god stream i morgen! Canal+ Sport funker fjell Nei, håper dere finner en god stream. Dette er en kamp så bare må sees av alle. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, Får ikke sett kampen på tv pga kameraten min er hos faren sin Hardt liv. Håper du finner deg en stream. Heldigvis har jeg Canal+ så jeg kan nyte kampen uten noe stress. Tipper lagoppstilling: Almunia Sagna - Touré - Gallas© - Clichy Hleb - Cesc - Flamini - Rosicky Adebayor - Walcott Never change a winning team. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Litt småkjipt å aldri kunne rotere på laget. Endret 27. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Kampen nærmer seg nå og nervene stiger på. Har hørt noe om at L'pool går for 4-3-3.. Reina Finnan Carragher Hyypia Riise Gerrard Mascherano Alonso Voronin Kuyt Torres Arsenal: 4-5-1 Almunia Sagna Touré Gallas Clichy Eboue Flamini Cesc Rosicky Hleb Adebayor Endret 28. oktober 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvorfor finnes det ikke en god stream? *rive seg i håret* Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Huff.. Arsenal er mye bedre enn Liverpool i første omgang, Arsenal spilte nydelig og rundlurte Liverpool mange ganger men lot i flere ganger ballen trillet for langt på slutten mot Reina. Jaja, Arsenal fortjener ledelse, ikke de. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Huff.. Arsenal er mye bedre enn Liverpool i første omgang, Arsenal spilte nydelig og rundlurte Liverpool mange ganger men lot i flere ganger ballen trillet for langt på slutten mot Reina. Jaja, Arsenal fortjener ledelse, ikke de. Jepp. Liverpool blir pult, synd for dere at Carra ikke ble utvist. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er ikke redd for at vil skal markere oss i andre heller. Vi spiller klokt og meget bra! Det jeg er mer redd for er skader som kan bli påført. De spiller til tider tøft. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Teds, ikke tøft men unødvendig skittenspill. To ganger brukte de albue. Carra burde være utvist, som Nightkeeper sa. Greit nok, alle veit at vi var mye bedre enn dem i første omgang. Nå får vi lage mål og få en velfortjent seire ellers blir jeg sur. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Carragher, to ganger nu... Jaja, de jukser for de veit at de suger Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 FUCK FUCK FUCK YEAAAAAAAAAAAAAAH!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Carragher, to ganger nu... Jaja, de jukser for de veit at de suger Men der scorte Fabregas, så fortjent, så fortjent.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 så deilig, så deilig.... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jaaaa! Fy faen så digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå