Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotiske??

IDIOTISKE??

 

Jeg har troa på at vi kan slå Cardiff, TRO!!!!!!!

Og alt tyder på at vi gjør det!!

Å kalle det jeg sier for idioti! Er bare dumt!!

Hva om jeg tror Song skorer, kanskje han gjør det??

Hvilken supporter tror dere jeg er, hæ??

En medgangsupporter, en som bare bryr seg om mål, og ikke spillet?

Det er bare idioti!!

Jeg har fulgt litt med på dette forumet før jeg kom hit. Og jeg trodde jeg kunne passe inn godt in her!

MEN DER TOK JEG FEIL!

Lenke til kommentar
Idiotiske??

IDIOTISKE??

 

Jeg har troa på at vi kan slå Cardiff, TRO!!!!!!!

Og alt tyder på at vi gjør det!!

Å kalle det jeg sier for idioti! Er bare dumt!!

Hva om jeg tror Song skorer, kanskje han gjør det??

Hvilken supporter tror dere jeg er, hæ??

En medgangsupporter, en som bare bryr seg om mål, og ikke spillet?

Det er bare idioti!!

Jeg har fulgt litt med på dette forumet før jeg kom hit. Og jeg trodde jeg kunne passe inn godt in her!

MEN DER TOK JEG FEIL!

Ro deg :p

 

Alle passer inn så lenge de ikke skriver det første de tenker på til en hver tid.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Chill løken, ingen har noe i mot det, men noen ganger er innleggene dine litt rare.

 

F.eks: "Men da hadde vi jo litt utur.Det har vi ikke på mandag! For Wenger skjønner at Fa Cupen kan vi vinne!Derfor gir vi det beste på mandag, etter en tung periode...."

 

Det er litt for lett, argumenter litt for det, så slipper du å få sleskete kommentarer slengt i trynet.

 

F.eks: "Håper Wenger skjønner at det er FA-cupen vi må gå for denne sesongen. Når det er det eneste vi kan vinne i år så må vi gi vårt beste på mandag, selv om vi har hatt en tung periode."

 

Om du dropper jævlig mange spørsmålstegn eller utropstegn etter hverandre, så gjør det heller ingenting. Den ene posten her oppe tok jo helt av, selv om det ikke var noe å bli sur for. Om du tror du ikke passer inn etter en dag så bør du tro om igjen, du skulle sett en City-fan i United-tråden, han fikk gjennomgå. Også var det heller ingen som sa at du var medgangssupporter. Man må ha litt tolmodighet og tåle litt mer enn en negativ kommentar før man flyr i taket. Når du skriver litt kludrete, så blir det mye lettere å kverulere med deg, og det meste roter seg til. Prøv å skrive litt oversiktlig, ikke kom inn i Unitedtråden og skrive ting bare for å provosere oss, da får du ikke mange venner, ergo enda mer kverulering rettet mot deg. Bare oppfør deg, for ellers slår alt tilbake på DEG.

 

Det er jo ingen fasit, men se litt over innleggene dine, da virker du mer moden, smart og blir mer respektert.

 

My 5 cents.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Sorry, kanskje idiotisk var et litt for hardt ord for deg.

Nei, han spilte ikke førstekampen.

Men vi vinner jo greit der.

Tips: 3-0 Ade, Bendtner og Song skorer!

Men dette er noe av det jeg siktet til. Virker som om du tar veldig lett på seieren, mye mulig at vi vinner kampen, men jeg synes det blir feil å undervurdere dem sånn.

Og det med at du har tro på laget, det er bra det, jeg har også tro på seier. Men det blir ikke walkover.

Lenke til kommentar

Greit nok, jeg hater caps, og x-antall utropstegn og sprøsmålstegn i innlegg. Derimot så må jo gutten få lov til å tro at Arsenal vinner og gjette på hvem som scorer. På en annen side så burde han jo vite at Adebayor ikke kommer til å spille kampen.

Poenget mitt er at dette er et -ganske ofte- usakelig forum som er meget uhøytydlig og høyt under taker. Ta det rolig med 14åringen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...