Dagner Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg er helt enig, vi har jo hatt noen eksempler på hvor bra de spiller sammen når ting funker, og ikke minst så er underholdningsverdien skyhøy. Dessverre er det ikke noe flyt, vet jo aldri hva man skal forvente. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Nop. Fare for at vi mangler klare ledere i gruppen og skikkelig vinner vilje. Dette har jo vært et problem i mange år. Personlig vil jeg veldig gjerne se Arteta lykkes. Jeg har sansen for han, men jeg blir ikke overrasket om han blir byttet ut. Blir uansett spennende fremover mtp oppkjøp. Og evt counter fra Kroenke. Er de villig til å legge penger på bordet i sommer for å roe fansen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Pateia201 skrev (10 minutter siden): Jeg er helt enig, vi har jo hatt noen eksempler på hvor bra de spiller sammen når ting funker, og ikke minst så er underholdningsverdien skyhøy. Dessverre er det ikke noe flyt, vet jo aldri hva man skal forvente. Synes dette var godt sagt: 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 @barezell Absolutt. Og situasjonen nå er langt verre enn å bare være ute av Europa i en sesong. Jeg tror vi kommer i en ond sirkel. Spillerne Arteta trenger for at taktikken hans skal gi mening er alt for gode for Arsenal. Spillerne som er tilgjengelige klarer ikke å prestere godt nok kollektivt til å løfte klubben. (Med mindre han og teamet gjør et uforskammet smart overgangsvindu) Fokuset må være å maksimere potensialet i stallen, men her føler jeg Arteta svikter. Han virker å holde ved sin filosofi, men som dessverre krever langt mer spisskompetanse enn det han har til rådighet. Han virker også for uerfaren til å bygge et lag, som tross alt er oppgaven hans nå. Jeg hater hyppige managerbytter over det meste i moderne fotball. Men jeg skjønner ikke hvordan han skal grave seg ut av denne situasjonen, når utgangspunktet hans var lysere. Det er heller ingen tydelig progresjon å skimte. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 15 minutes ago, Pateia201 said: Jeg er helt enig, vi har jo hatt noen eksempler på hvor bra de spiller sammen når ting funker, og ikke minst så er underholdningsverdien skyhøy. Dessverre er det ikke noe flyt, vet jo aldri hva man skal forvente. Tja du kan finne noen, men det er langt mellom lyspunktene. Stort sett spiller vi dørgende kjedelig fotball og setter nye rekorder for færrest sjanser og skudd på mål. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Arteta ut. Inn med sarri eller benitez Lenke til kommentar
Kose Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg trur heller ikke arteta er mannen til å ta dette laget videre (enda) men blir vel sparka når vi kjemper om nedrykk neste sesong. Synes også at vi spiller kjedelig fotball.. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) WBA til helgen. Vi bør ta kampene seriøst nå, også spesielt med tanke på de andre lagene i nedrykkstriden. Litt rullering blir det likevel. Ryan Chambers, Holding/Luiz Gabriel Cedric Partey Elneny Martinelli Ødegaard Pepe Aubameyang Benk: Leno, Tierney, Holding/Luiz, Lacazette, Balogun, Nketiah, Saka, Smith Rowe, Willian Ceballos forlater oss, og Nelson og Bellerin er neppe i planene videre. Kunne vært spennende å prøvd Azeez og andre unggutter og, men spørs om de får plass. Mari kan få litt hvile. Endret 7. mai 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Liquidkey skrev (9 timer siden): @barezell Absolutt. Og situasjonen nå er langt verre enn å bare være ute av Europa i en sesong. Jeg tror vi kommer i en ond sirkel. Spillerne Arteta trenger for at taktikken hans skal gi mening er alt for gode for Arsenal. Spillerne som er tilgjengelige klarer ikke å prestere godt nok kollektivt til å løfte klubben. (Med mindre han og teamet gjør et uforskammet smart overgangsvindu) Fokuset må være å maksimere potensialet i stallen, men her føler jeg Arteta svikter. Han virker å holde ved sin filosofi, men som dessverre krever langt mer spisskompetanse enn det han har til rådighet. Han virker også for uerfaren til å bygge et lag, som tross alt er oppgaven hans nå. Jeg hater hyppige managerbytter over det meste i moderne fotball. Men jeg skjønner ikke hvordan han skal grave seg ut av denne situasjonen, når utgangspunktet hans var lysere. Det er heller ingen tydelig progresjon å skimte. Det irriterer meg at Arteta endrer om taktikkene sine hele tiden, spesielt de som fungerer veldig bra. Hvorfor skal man faen endre på noe som har fungert veldig bra? Denne mannen er virkelig dum i hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Mannen1 skrev (19 minutter siden): WBA til helgen. Vi bør ta kampene seriøst nå, også spesielt med tanke på de andre lagene i nedrykkstriden. Litt rullering blir Enig i laget ditt, nå er det helt innafor å rokere null folk på stadion heller. Men arsenal er ikke i nedrykkstrid. Litt å ta i. =p Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Eksperiment Arteta burde være over nå. Feilet totalt. Arsenal er dårligere enn noen sinne. Skulle ønske klubben hadde baller. Tuchel var tilgjengelig f.eks. Instant success hos Chelsea. Allegri er vel fremdeles tilgjengelig? Ingen tvil om at klubben har en stor jobb å gjøre i sommer i alle fall. Mye daukjøtt og folk som forsvinner ut dørene. Flere spillere som er på hell i karrieren. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Ek + allegri? Drømmen om Arteta må forlate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Herlig rant fra DT. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 barezell skrev (2 timer siden): Ek + allegri? Drømmen om Arteta må forlate. Allegri er risiko. Omtrent like god i engelsk som emery. Risiko! Gi meg Ranieri, sarri,potter, rodgers eller benitez Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Mannen1 skrev (1 time siden): Allegri er risiko. Omtrent like god i engelsk som emery. Risiko! Gi meg Ranieri, sarri,potter, rodgers eller benitez Startet ikke allegri på engelsk kurs for et par år siden? Mulig det bare var rykter. Rodgers kunne vært spennende, men som med spurs når han var ryktet dit. Hvorfor skulle han gidde? Leicester har vært bedre flere år på rad 😂 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Herlig rant fra DT. Heh, tenkte poste. Greeeeei temperatur. På det positive. Ikke europa og garantert enda større protester ut sesongen så KANSKJE Kroenke velger selge. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 13 minutes ago, barezell said: Startet ikke allegri på engelsk kurs for et par år siden? Mulig det bare var rykter. Rodgers kunne vært spennende, men som med spurs når han var ryktet dit. Hvorfor skulle han gidde? Leicester har vært bedre flere år på rad 😂 Ja, tror ikke vi skal sikle på managere i andre topp 10 lag i England. Hvorfor skal de ta steget ned liksom? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 1 hour ago, Benbjo said: Ja, tror ikke vi skal sikle på managere i andre topp 10 lag i England. Hvorfor skal de ta steget ned liksom? For å tjene mer penger såklart. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Allegri er faktisk oddsfavoritt til å ta over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå