Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (1 minutt siden):

Martinelli, nelson ,nketiah kunne prøvd seg. Willian. Alt annet enn det søppelet auba, pepe har levert idag

Gjør noen bytter din feige fitte. Trygge inn et hederlig tap? For en farse banter FC 

Kunne gjerne sett Martinelli. Det ønsker jeg alltid. De tre andre har ikke mye å komme med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mannen1 skrev (1 minutt siden):

Martinelli, nelson ,nketiah kunne prøvd seg. Willian. Alt annet enn det søppelet auba, pepe har levert idag

Gjør noen bytter din feige fitte. Trygge inn et hederlig tap? For en farse banter FC 

Har da allerede brukt to bytter, hvor mang tror du arsenal får?

Lenke til kommentar

Hvor er ledertypene som kan snakke litt vett inn i disse uduguelige dommerne? det er det jeg savner mest. En vieira, adams, keown som står i bresjen og gjør at dommerne ikke tør å herje med oss med tøvet sitt. Tør ikke å gi pool kort før kampen er avgjort, selv om de gjør aldri så mye stygt før det.

at auba er kaptein er en vits. burde prøve å selge han. kan jo enda få litt cash for han. hent inn en giroud som vil blø for drakta

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
#Özilout skrev (1 minutt siden):

Fikk ikke sett kampen. Hadde vi noe i det hele tatt et eller annet angrep på mål?

Ble 1 corner i 80 min 

Lenke til kommentar
#Özilout skrev (10 minutter siden):

Fikk ikke sett kampen. Hadde vi noe i det hele tatt et eller annet angrep på mål?

Løs heading fra pepe rett på keeper og et skudd fra cedric på keeper var vel alt. Skapte ingen verdens ting. Klarte ikke holde på ballen i angrep i det hele tatt. 

Synes vi var ålreite nok bakover i første. Partey og gabriel var gode. Laca, Ødegård, Pepe og midtbanen jobbet bra i presset. Veldig frustrerende kamp å se på. 

Merker meg at vi ser betraktelig svakere ut med Laca og Auba på banen samtidig. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
barezell skrev (23 minutter siden):

Løs heading fra pepe rett på keeper og et skudd fra cedric på keeper var vel alt. Skapte ingen verdens ting. Klarte ikke holde på ballen i angrep i det hele tatt. 

Synes vi var ålreite nok bakover i første. Partey og gabriel var gode. Laca, Ødegård, Pepe og midtbanen jobbet bra i presset. Veldig frustrerende kamp å se på. 

Merker meg at vi ser betraktelig svakere ut med Laca og Auba på banen samtidig. 

Vi skulle aldri sparket Wenger. Han hadde aldri latt oss synke så lavt. 

Lenke til kommentar

Vi møter ikke opp til en så viktig kamp. Har faktisk ikke ord over hvor dårlig dette er. Når man ikke tror man kan synke lavere så gjør man dette. Hvor vanskelig kan det være å trille ball, gå for noen avslutninger og markere spillere? Burde ikke være for mye å be om også litt innsats fra spillere som tjener millioner av kroner. 

Hjemmekamp mot Praha til uken. 

Nå vil jeg se dette laget:

Ryan; Bellerin, Chambers, Mari, Cedric; Partey, Elneny; Martinelli, Ødegaard, Willian; Lacazette

Benk: Leno, Holding, Gabriel, Pepe, Auba, Nelson, Nketiah, Ceballos, Balogun

Usikker hvem av Saka, ESR, Xhaka, Tierney som kan rekke kampen eller benken, men Luiz er definitivt ute hvertfall. Dårlige prestasjoner må få konsekvenser, og det er ikke mange av spillerne som startet igår som fortjener å starte på torsdag. Jeg lander kun på 4 av dem. Så får de heller komme inn fra benk. Flere av spillerne som virkelig må gå i seg selv og spørre om de vil drive på med fotball lenger. 

Endret av Mannen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (49 minutter siden):

Hvorfor er ikke chambers med?

Ingen balogun heller

Men 12 mann på benk.... 

Chambers fikk en liten skade på trening. 

Balogun blir vel ikke prioritert. 

Ikke veldig imponerende start.  Går litt tregt. Saka begynner bli varm. Ser ut som det er han som kommer til å skape om det skal skje noe. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (29 minutter siden):

Chambers fikk en liten skade på trening. 

Balogun blir vel ikke prioritert. 

Ikke veldig imponerende start.  Går litt tregt. Saka begynner bli varm. Ser ut som det er han som kommer til å skape om det skal skje noe. 

Saka må score på den sjansen. å sette den fire meter utenfor er rett og slett for svakt.

Willian ut inn med Martinelli. Er lei av klippekortet til den overbetalte pensjonisten. 

Giddalaust og lite motiverende dette. Ser ut som hele laget er ute etter å bli kvitt Arteta. 

Partey gjør horrible balltap, og dommeren er helt svensk. ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...