Mannen1 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Snikpellik skrev (1 time siden): Betis er mitt lag i Spania, og jeg håper for Arsenals del at dere ikke kjøper han. Tror ikke dere vil ha han. Fantastisk og verdensklasse på sitt beste, men det beste er sjelden man ser. En spiller som kunne vært så mye bedre hvis han gadd å gi det han kunne. Veldig frustrerende type. Høres ut som en med arsenal dna. Er ikke i frankrikes tropp heller denne runden så vidt jeg ser. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Fekir - var ikke han på vei til Pool, men hadde noe hjerteproblemer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Benbjo skrev (18 minutter siden): Fekir - var ikke han på vei til Pool, men hadde noe hjerteproblemer? Stemmer at han var på vei, ble ikke no av pga kneet. Kom senere ut at svigerbror og advokater stoppa hele overgangen. Surrealistisk https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9/fekir-aapner-opp-om-liverpool-overgangen-som-feilet/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 1 hour ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Stemmer at han var på vei, ble ikke no av pga kneet. Kom senere ut at svigerbror og advokater stoppa hele overgangen. Surrealistisk https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9/fekir-aapner-opp-om-liverpool-overgangen-som-feilet/ Ah, takk for oppklaring. Noe merkelig er det jo, at han gikk for lommerusk til Betis fra en av Frankrikes største klubber. Skurrer for meg Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 (endret) Claude fra AFTV er død. Selvmord spekuleres det i. Var det landslagspausen som var siste dråpen? Vi bør forresten kjøpe Sørloth. Han er akkurat hva vi trenger. Men den blinde stae Arteta vil heller kjøpe en dyr overflødig primadonna som vi har ørten stykker av allerede, og fylle opp utlendingskvota så han kan fryse ut noen av våre beste spillere igjen, slik at vi kan gi dem bort gratis. Endret 30. mars 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Mannen1 skrev (1 time siden): Claude fra AFTV er død. Selvmord spekuleres det i. Var det landslagspausen som var siste dråpen? Kunne spart deg for den siste setningen. Ufint. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Hvis han tok livet sitt så er det litt spesielt å gjøre det på datoen til Rocastle, men meg om det... Claude har jo blitt stoppet fra å gjøre det flere ganger tidligere, så det er ikke veldig stort sjokk at han gjorde det nå. Var visst den 29.03. Uansett RIP, men jeg er ikke overrasket at det gikk som det gikk. Endret 31. mars 2021 av MartinF Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 RIP. Mer on topic så blir det digg PL igjen til helga. Landslag pause er grusomt. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 FIFA are considering replacing Goal Difference with Expected Goal Difference (xGD), following a proposal made by Arsene Wenger. Hehehe god aprilspøk? Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Niles og bellerin ut. Hakimi inn? Jeg er bekymret for kvoten med utenlandske spillere som arteta sliter med å begrense hvert vindu. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Luiz ute. Saka,ESR,Xhaka og Willian tvilsomme. Leno Cedric, holding, gabriel, Tierney Partey, Ceballos Pepe Ødegaard Martinelli Lacazette Benk: Ryan, Bellerin, Chambers, Mari, Elneny, Nelson, Nketiah, Auba, balogun. De som er tvilsomme bør starte på benk uansett. Men gitt at alle er ute blir det disse vi bør stille Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Arsenal had been preparing this deal for a while now but Zagadou has recently suffered a season-ending knee injury, so it remains to be seen whether Arsenal try to finalise a deal now or decide to wait until he recovers fully. Akkurat det vi trenger. En skadeplaget midtstopper som ikke er HG. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Til helvete ut av klubben min arteta. Kapteinen med ti ganger verre kroppsspråk enn Øzil bare loffer rundt. Spillerne gjør feilpasninger over en lav sko i høyrisikoområder og keepertabbene til leno florerer. Parkerer bussen på hjemmebane. Flaut. Ut nå din klyse Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) 2 hours ago, Liquidkey said: Kult lag ! Endret 3. april 2021 av Liquidkey Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Kjenner skadene. Ikke noe å sette på for å forandre kampbildet. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) barezell skrev (Akkurat nå): Kjenner skadene. Ikke noe å sette på for å forandre kampbildet. Martinelli, nelson ,nketiah kunne prøvd seg. Willian. Alt annet enn det søppelet auba, pepe har levert idag Gjør noen bytter din feige fitte. Trygge inn et hederlig tap? For en farse banter FC Endret 3. april 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå