barezell Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Ødegård er 3. Sist på nærmest alt. Fortjener et siste her. Burde hatt 5 mål. Byttet av auba kom 15 min for sent ass. Han gjorde ikke annet enn feilpasninger og balltap i dag 😢 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Hva er sjansen for at vi får beholde Ødegaard til sommeren? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 1 minute ago, Benbjo said: Hva er sjansen for at vi får beholde Ødegaard til sommeren? Tipper forlengelse av låneavtalen er realistisk. Men Arteta kommer til å gjøre alt som er mulig for å beholde ham permanent. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 5 minutes ago, Benbjo said: Hva er sjansen for at vi får beholde Ødegaard til sommeren? Ganske lav tror jeg dessverre. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Isj. Skal vel absolutt være fornøyd med å komme tilbake, men alle de sjansene i slutten av første og gjennom 2. Omgang føles det fortsatt kjipt med bare 1 poeng. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Reg2000 skrev (4 minutter siden): Ganske lav tror jeg dessverre. Zidane fortsetter kanskje ut neste år. Litt tilfeldig at innleggene som Ødegaard er tredje eller fjerde sist på går inn,men burde hatt noen rene assist og. Veldig toneangivende. Men kan skyte enda litt mer. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Spurs leder over Villa. Det betyr at vi klatrer opp på 9.plass om dette står seg. Sekspoengskamp mot Liverpool neste runde etter landslagsrunden. Men vi vet alle at det blir tap der. Vi må ikke gi opp ligaen, men EL er mest sannsynlig den veien vi må gå for å klare E-cup neste sesong. En 7.plass i ligaen er ikke umulig, men da blir det bare europas C turnering Conference league om cupvinnerne holder seg topp 6. Everton, Villa, West Ham, Spurs og Pool kan vi enda passere om vi gjør en skikkelig god sesonginnspurt, men spørs hvor mange av dem vi klarer. Leicester, Utd, Chelsea og City er altfor langt foran oss. Idag scoret vi utrolig nok tre mål etter innlegg. Alle fra høyresiden. West Ham som er så gode i boks slipper altså inn 3 mål mot Arsenal som er så evneveike når vi kommer til innlegg. Ødegaard var virkelig i spillehumør idag. Den gutten må vi for all del ikke gi slipp på. Bla opp alt det han har er verdt. Lacazette spilte også en solid kamp, og han skal ingen steder. Vi kan selge Bellerin av dagens spillere som ikke allerede er utlånt, og satse på Cedric og Chambers. Mari surrer det til på 0-3 målet, mens Leno må ta på seg skylden på 0-2 sammen med dommeren og resten av spillere som ikke følger med. Men frisparket ble altså tatt langt vekk fra der forseelsen hendte derfor burde VAR annulert den. 1-0 målet kunne Leno kanskje også tatt. Pepe hadde et positivt innhopp idag. Synes han bør starte snart. Saka var ikke god, virket tung de siste kampene, og kan ha godt av noen kamper på benken. Virker ikke like spillesugen lenger, og er tydelig sliten, samme med Smith Rowe. Lite bevegelse i 1.omgang, vi møter rett og slett ikke opp. Martinelli bør også få en start snart. Mot Liverpool vil jeg ikke se Auba som noe annet enn en supersub. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Mer: https://www.skysports.com/football/news/11095/12253595/martin-odegaard-brings-quality-composure-and-incredible-work-rate-to-arsenal-following-real-madrid-loan-move Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 Ganske kul compilation fra siste kampen. «Laca, go left, go left Laca» Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 Ødegård ut med skade halvveis i kampen. Overtråkk visstnok. Ryker vel noen ligamenter. Ute en stund Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 Lol. Klar til lørdag i følge Ståle. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 Benbjo skrev (54 minutter siden): Ødegård ut med skade halvveis i kampen. Overtråkk visstnok. Ryker vel noen ligamenter. Ute en stund Kilder dratt ut av hemoroidene som vanlig? Hahaha. 1 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Benbjo skrev (8 timer siden): Ødegård ut med skade halvveis i kampen. Overtråkk visstnok. Ryker vel noen ligamenter. Ute en stund Den livsviktige kampen mot Gibraltar på tørt kunstgress måtte han selvfølgelig spille. Nå er nok arteta fornøyd Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Ødegård skadet under landslagkamp?! ARTETA OUT!!!!! Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Saka ikke med England troppen lenger pga skade. Rekker han pool kampen? Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Cedric soares starter for portugal mot Tsjekkia. Ødegaard spilte 90 i en kamp som ble avgjort tidlig. Rovdriften fortsetter fra ståle Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Vi linkes til Nabil Fekir. Han var svært ettertraktet for noen år siden husker jeg. Nå seiler han opp som en av Artetas drømmesigneringer. Men har vi råd til alle disse da, og utlendingskvoten betyr jo at mange må ut. Artetas ryddejobb fortsetter i stor stil? Ble assist på Cedric idag forresten til Jota som scoret to og virker i form før lørdagens kamp. Høydramatisk på slutten da ronaldo slenger kapteinsbindet i bakken og forlater banen før full tid fordi han fikk et mål feilaktig ikke godkjent. Slik mentalitet savner jeg i Arsenal Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Betis er mitt lag i Spania, og jeg håper for Arsenals del at dere ikke kjøper han. Tror ikke dere vil ha han. Fantastisk og verdensklasse på sitt beste, men det beste er sjelden man ser. En spiller som kunne vært så mye bedre hvis han gadd å gi det han kunne. Veldig frustrerende type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå