Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wooot, er dette her ekte?

 

Sendte inn spørsmål, men jeg trodde ikke at det gikk gjennom, for jeg fikk feilmelding da jeg trykka "Send"... Skal se webchaten for å sjekke om han svarte på spørsmålet mitt, men daaaamn hvis jeg vant. ^^

 

Edit: fjernet bilde... tror jeg brøt med reglene ved å poste det her.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Valgte å fjernet bildet herfra, føler at jeg brøt reglene til konkurransen ved å poste det her. For de som ikke skjønner hva som har skjedd; jeg har visst vunnet en PS3-kopi av FIFA 09 Arsenal Sleeved Limited Edition for å sende inn spørsmål til Theo Walcott i webchaten han hadde på mandag. Han har tydeligvis svart på spørsmålet mitt (som var om han har løpt kapp med Gabby Agbonlahor), ellers hadde jeg sannsynligvis ikke vunnet? Synd jeg ikke har PS3. :p

Lenke til kommentar
Part one

Theo on Andrey Arshavin, his speed testing, his greatest challenge as an Arsenal player, Gabriel Agbonlahor, the latest on his shoulder injury, his urge for a red haircut, the election of Barack Obama, the game he would play in if he went back in time, his best friend at Arsenal, the 0-0 draw at Tottenham, playing alongside Thierry Henry, his football heroes, his language skills and the best defender he has played against.

Ser sånn ut ja. You lucky bastard.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...