Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Song Arsenals beste, etter min mening. Stor kamp av unggutten!

 

Må si jeg er OK fornøyd med ett poeng, Bendtner var også veldig god i dag! Mye positivt i dag! Denilson, derimot, jeg synes Arshavin kunne kommet inn de siste ti minuttene, Denilson var tydelig sliten. Også herlig redning av Almunia på slutten! Tar nesten dette som en seier, jeg!

Lenke til kommentar

Fy faen så dårlige Tottenham er!

Måtte nesten le av dem under kampen.

Er fornøyd med 1p pga kamputviklingen og våres beste var Almunia og Gallas(tildels Nasri)

 

Denilson må være kampens svakeste spiller.

I første omgang var Denilson veldig god, men på slutten av kampen slet han litt, men dagens svakeste er ingen tvil Ade og Toure.

Lenke til kommentar

Enda to poeng tapt. Jeg hadde virkelig trua helt til Eboue bestemte seg for å rævkjøre sitt eget lag nok en gang. Etter det måtte vi bare prøve å få med oss ett poeng. At Denilson ikke ble bytta ut skjønner jeg ikke. Han var helt kjørt og klarte såvidt å stokke beina på slutten. Synes også Arshavin kunne fått 10 minutter, ettersom han er sulten på å vise seg frem.

 

På den positive siden, vår bestemann i dag var Gallas. Han var stødig og trygg, og rettet opp flere av blemmene til Kolo, som var svak. Song og Almunia spilte også bra.

 

Men alt i alt en drittkamp, og 2 poeng sammenlagt mot Tottenham i ligaen er for dårlig for et lag som Arsenal.

Lenke til kommentar

http://www.arsenal.com/news/news-archive/e...rd-at-tottenham

 

“I am sorry,” he told Arsenal.com. “This game was very, very important for us. We must always win when we play against Tottenham and give our best for the fans.

 

“I am so disappointed to get the red card but I say thank you to my friends [team-mates] who gave everything. We drew and we are happy. It is a good point for us after playing so long with 11 v 10.”

 

Eboue admitted his error for the second caution but felt the first was harsh – along with the decision to chalk off his ‘goal’ in the 13th minute for a push on Jonathan Woodgate.

 

“The referee sent me off,” said the Ivorian. “For the first yellow card I did not say anything bad.

 

“I was in front of the ball and I was talking with Almunia [following a foul]. After that I said [to the referee] you have to whistle before and he said OK. I came back to take my place and then he called me and gave me a yellow card. I don’t really understand why.

 

“For the second one, I touched him. I put my leg up because [Modric] had touched me before in front of the referee and he did not say anything. He kicked me when I tried to go forward and I put my leg up. The second card is normal, I accept it.

 

“But for me the referee was not good today. It was a goal [in the first half]. I don’t know why he did not give it. The referee said I touched Woodgate but I did not.

 

“I know have to control myself [on the pitch] but I did not want to let Tottenham win.

 

"I just wanted to give my best.”

 

To forgive or not to forgive. :hmm:

Lenke til kommentar

Faen ta Eboue. Det første gule kortet kom etter at han diskuterte med dommeren etter å ha blitt advart to ganger bare sekunder før. Det andre var en helt unødvendig ettersleng, når ballen var 15 meter unna. Selvfølgelig gjemmer han seg bak fasaden om at han vil gi alt for å slå Tottenham, men det er en enorm forskjell på å gi alt for laget, enn å få to unødvendige gule kort og ødelegge for laget. Eboue har spilt dritt hele sesongen, og med Arshavin i stallen kan det bli langt mellom opptredene hans. Og bra er det.

Lenke til kommentar

Vel, spillemessig var Manu ganske god i dag før han ble utvist. Hadde et par bra løp og kjempet til seg et mål som ble annulert. Men hvor lenge må vi leve med dette tullet hans? Nei, Arséne burde ikke fornye kontrakten hans som går ut til sommeren. La ham gå gratis til Inter eller Juventus.

 

Adebayor ute i 3 uker ja. For det var jo det vi trengte, en ny skade. Heldigvis virker det som om Eduardo er tilbake.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...