Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City er jo i ekstrem form så er jo ikke gæli å bare tape 1-0, men skulle ønsket å se bitte litt mer fremover. Har vel knapt skapt en sjanse. 

Vi gjør oss ikke bort her, men heller ikke mye positivt å ta med seg.

Leicester i super form neste pl kamp. Blir tricky den og. 

Lenke til kommentar

Helt sykt at Bellerin kan selges for svimlende 40 mill pund i dagens marked i sommer til PSG, men Arteta sier nei. Men det blir kanskje ikke lett for oss å finne en erstatter heller...

Lukaku eller Giroud bør vi prøve oss på. Det er der skoen trykker føler jeg. Vi trenger en stor og sterk spiss som kan gi oss en ekstra dimensjon på topp. 

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (20 timer siden):

Lukaku eller Giroud bør vi prøve oss på. Det er der skoen trykker føler jeg. Vi trenger en stor og sterk spiss som kan gi oss en ekstra dimensjon på topp. 

Enda flere spillere som er langt over best før datoen sin er det siste denne klubben trenger. 

Men en targetspiss som kan endre kambildet er jeg enig at vi kan trenge. 

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
archongamer skrev (5 minutter siden):

Foruten Partey stille vi med vår sterkeste og mest offensive 11'er. Bør gå veien!

Partey har selv gått ut før og sagt at han ikke helt har hatt dagen, og det føler jeg egentlig gjelder de fleste av kampene hans. Er ikke veldig imponert over Partey så langt. Håper han finner sin plass på laget etterhvert. 

Lenke til kommentar

Sagt det 1000 ganger allerede, men sier det igjen. Jeg er så jævla lei innleggene, for det første så treffer innleggene sjelden noen, for det andre så har vi ikke spillere som klarer å få noe ut av innleggene om de faktisk skulle treffe. På tide å legge om fotballen litt? Dette minner meg om Emery

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...