barezell Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Hvorfor blåses det ikke for hodeskade? Er ikke det standard? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Alle de jævla innleggene våres som ender i ingenting..slik har vi holdt på helt siden vi kom oss mer inn i kampen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 City er jo i ekstrem form så er jo ikke gæli å bare tape 1-0, men skulle ønsket å se bitte litt mer fremover. Har vel knapt skapt en sjanse. Vi gjør oss ikke bort her, men heller ikke mye positivt å ta med seg. Leicester i super form neste pl kamp. Blir tricky den og. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Ikke så halvgal prestasjon. City klart best og fult fortjent seier selvsagt, men her var det muligheter for poeng hvis man hadde møtt opp fra start Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 11 tap, 11 poeng opp til westham på 4.plass. strykkarakter. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Lukter ræv arteta. Lærergutt er fortsatt ballgutt. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Helt sykt at Bellerin kan selges for svimlende 40 mill pund i dagens marked i sommer til PSG, men Arteta sier nei. Men det blir kanskje ikke lett for oss å finne en erstatter heller... Lukaku eller Giroud bør vi prøve oss på. Det er der skoen trykker føler jeg. Vi trenger en stor og sterk spiss som kan gi oss en ekstra dimensjon på topp. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Mannen1 skrev (20 timer siden): Lukaku eller Giroud bør vi prøve oss på. Det er der skoen trykker føler jeg. Vi trenger en stor og sterk spiss som kan gi oss en ekstra dimensjon på topp. Enda flere spillere som er langt over best før datoen sin er det siste denne klubben trenger. Men en targetspiss som kan endre kambildet er jeg enig at vi kan trenge. Endret 25. februar 2021 av archongamer Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Vi har veldig mange kamper for tiden hvor vi styrer kampen, men ikke får til noe mer enn innlegg. Giroud hadde jo vert gull verdt i de kampene, sykt å si men Luiz er kanskje den beste vi har i hodedueller akkurat nå. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Sesongens viktigste kamp ikveld. Ryker vi her er arteta ferdig. Reiss Nelson er dette halvårets spiller arteta har bestemt seg for å fryse helt ut. Endret 25. februar 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Foruten Partey stille vi med vår sterkeste og mest offensive 11'er. Bør gå veien! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 archongamer skrev (5 minutter siden): Foruten Partey stille vi med vår sterkeste og mest offensive 11'er. Bør gå veien! Partey har selv gått ut før og sagt at han ikke helt har hatt dagen, og det føler jeg egentlig gjelder de fleste av kampene hans. Er ikke veldig imponert over Partey så langt. Håper han finner sin plass på laget etterhvert. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Han har vært svært god selv om han fortsatt har mer å gå på, og uten han er vi et svakere lag. Så er meget imponert over det jeg har sett av han så langt jeg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Synes han har vært alle kamper utenom en. Og dette på 75% og plaget med skader. Får håpe han holder seg skadefri en stund nå og får vise hva han kan. Xhaka har også vært bedre de kampene hvor partey har spilt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Nydelig scoring. Satt akkurat og så på auba og hvordan han gikk på gode løp 2-3 ganger her uten at ballen ble spilt på han. Deilig at han ikke gir seg. Endret 25. februar 2021 av barezell Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Skaper null og niks. Håpløse innelgg fra tierney ingen til å plukke opp kontirng imot. Ceballos lager tulle frispark. Arteta ut. Kan ikke forsvare dette søppelet leneger. Vi rykee på bortemål 100 prosent sikker Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 En ting er jeg enig i, og det er de jævla innleggene fra venstrekant. Samme driten har Arsenal holdt på med i flere år nå. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Sagt det 1000 ganger allerede, men sier det igjen. Jeg er så jævla lei innleggene, for det første så treffer innleggene sjelden noen, for det andre så har vi ikke spillere som klarer å få noe ut av innleggene om de faktisk skulle treffe. På tide å legge om fotballen litt? Dette minner meg om Emery Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Og hva faen er det Ceballos gjør på i dag, for et elendig lag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå