Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger.

Han har ingenting han kan gjøre, dette er det beste vi har på sentral midtbane med Cesc ute. Er enig i at det er alt, alt for dårlig.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Tullete rødt kort. Såpass må man tolerere i et derby.

 

Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger.

Støtter deg der, Game. Ingen stygg kamp, den burde kun vært en advarsel (til begge). Synes ikke Modric fortjente gult der heller.

 

Blir vanskelig å ta poeng nå, jeg setter min lit til 10 minutter med magi fra Arshavin! Ah, som jeg savner Fabregas og Walcott ...

Lenke til kommentar
Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger.

Han har ingenting han kan gjøre, dette er det beste vi har på sentral midtbane med Cesc ute. Er enig i at det er alt, alt for dårlig.

Hadde jeg vært manager, hadde jeg som tidligere sagt flytta Toure opp på midten og drept kampen. Han har løps og duellstyrke til å ta ut Modric og de offensive løpene til Palacios.

 

Håper vi får se litt av Arshavin mot slutten da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...