123321123321 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Arshavin i oppvarming? Haha, kanskje får vi se han allerede. Når Eboue for en gang skyld spiller greit nok ødelegger han for seg selv. Endret 8. februar 2009 av Gersh L Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Eboue fikk det første gule for å komme tilbake til dommeren for å kjefte 3 ganger etter at han har blitt bedt om å gå. Fikk ikke med meg hva han dreiv med den andre gangen, men han har jo gått rundt og mumla hele veien etter det første gule også... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva er det som skjer? :O Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Var helt riktig dommeravgjørelse. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det var uansett et gult (rødt?) kort for ettersleng på Modric. Kan vi ikke bare kaste han ut av klubben? Han blir en syndebukk gang på gang på gang. (Kung-fu sparket på Evra mot United). Nå taper vi, med god margin også tenker jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Der så man det. Helt rett av dommeren etter hva jeg kan se. Gult til begge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Når skal dere spille den fa cup kampen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1 innlegg er flyttet til en annen tråd, 2 innlegg som kommenterte dette innlegget er slettet. Minner om at å gå inn i andre lags tråder for å provosere ikke ses med blide øyne på. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Emmanuel Eboue, du er en forbrytelse mot fotball. Du får en ny sjanse uke etter uke, og svarer med å svikte manager, medspillere og fans gang på gang. Dette var dråpen. Arshavin skal spille på din plass i mange år framover, din jævla idiot. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Rødt kort var grei den, men jeg synes at det er tydelig at dommeren er forelsket i Bottenham. Arsenal får nesten aldri frispark, samtidig får de frispark mot seg hele tiden for ingenting. Fuck off, the fucking refree! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bottenham? Var det skrivefeil, om ikke så er det i allefall veldig barnslig av deg å skrive det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tullete rødt kort. Såpass må man tolerere i et derby. Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er helt utrolig! Den eneste (i alle fall sjeldne) gangen Eboue spiller bra, så greier han faen ma å få rødt kort! Endret 8. februar 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger. Han har ingenting han kan gjøre, dette er det beste vi har på sentral midtbane med Cesc ute. Er enig i at det er alt, alt for dårlig. Endret 8. februar 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tullete rødt kort. Såpass må man tolerere i et derby. Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger. Støtter deg der, Game. Ingen stygg kamp, den burde kun vært en advarsel (til begge). Synes ikke Modric fortjente gult der heller. Blir vanskelig å ta poeng nå, jeg setter min lit til 10 minutter med magi fra Arshavin! Ah, som jeg savner Fabregas og Walcott ... Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror dere Arsjavin kommer på banen da? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Som jeg skrev for noen dager siden, Arsenal kom til å tape kampen på sentral midtbane. Der må Wenger gjøre noe, ellers blir det nok ingen 3 poenger. Han har ingenting han kan gjøre, dette er det beste vi har på sentral midtbane med Cesc ute. Er enig i at det er alt, alt for dårlig. Hadde jeg vært manager, hadde jeg som tidligere sagt flytta Toure opp på midten og drept kampen. Han har løps og duellstyrke til å ta ut Modric og de offensive løpene til Palacios. Håper vi får se litt av Arshavin mot slutten da Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ifølge Wenger er nettopp mangelen på løpsstyrke grunnen til at Toure ikke har blitt benyttet på midtbanen. Husker ikke hvor jeg leste det, men var rundt sesongstart mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå