barezell Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Ville vært for dumt å få no av VAR 😂 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Latterlig dommer. Klarere straffe enn de fleste som blir gitt. F.eks gundogan igår og diven til salah mot city. Det er så jævla inconsistent. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 En ting er sikkert at VAR rævkjører oss hardt. To stykker som går etter mann uten å være borti ballen. Det er ikke stygt spill, men obstruksjon av spilleren. Latterlig dømt nok en gang.. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Får se om VAR tar bort denne og da😂 blir vel angrep på keeper og rødt på saka.. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Fikk utrolig nok den der da. Rart de ikke fant en måte å gjøre den om på den og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Hårreisende dømming denne runden, skjønner ikke hva som gjorde at Saka ikke fikk straffe likevel på den første der. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Just now, Snikpellik said: Hårreisende dømming denne runden, skjønner ikke hva som gjorde at Saka ikke fikk straffe likevel på den første der. Tja han faller ekstremt lett. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Saka er helt vill. Årets unge spiller i PL imo. Kun Foden i nærheten. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Dømmingen i alle kampene i dag har vert tragisk. Leeds sliter alvorlig med å håndtere Saka 😂 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Reg2000 skrev (Akkurat nå): Tja han faller ekstremt lett. Det er jeg enig i, på grensa til dive, men falt lett gjorde for eksempel Salah og Martial i forrige runde også. Linja de har lagt seg på tilsier at når det er kontakt som kan få motspiller ut av balanse så dømmes det straffe og det blir i hvert fall ikke omgjort av VAR som en clear and obvious feil. Men det ble denne. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Håpløst forsvarsspill av leeds. Kan bli mange her. Litt synd at Ødegaard er såpass usynlig da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Synes Ødegaard har gjort en god figur. Klassisk Arsenal-mål det til Bellerin. Treffer på det meste i dag Arsenal, og der ut til å ha ganske bra kontroll. God omgang Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Synes Ødegaard er med på alt av oppbyggende spill. God figur som nevnt over støttes. De sliter totalt mot vårt kreative spill - beste omgangen denne sesongen? 10 året? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 2 minutes ago, #Özilout said: Synes Ødegaard er med på alt av oppbyggende spill. God figur som nevnt over støttes. De sliter totalt mot vårt kreative spill - beste omgangen denne sesongen? 10 året? Tja, tar man bort hjerneblødningen til Luiz mot Wolves så synes jeg at den omgangen var bedre. Vi hadde jo også en magisk omgang mot United her for noen år siden. Ledet vel med 3 til pause hvis jeg husker riktig. Med mindre selvfølgelig 2021 er det første året dette tiåret da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg lurer genuint på om disse VAR folka ikke skjønner hvor hjernedødt de opptrer. Nesten som jeg tror det ligger noe bak. Sitter de med en form for maktfølelse de må få dyrket? Fotballsupportere over hele linja lurer jo på hva de holder på med. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Leder med 4... på med Martinelli ffs. Han trenger kamptrening. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 HVORFOR WILLIAN NÅR MARTINELLI!!?? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Willian må ha antall kamper i kontrakten eller så skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Er mer enn nok tid til det. Skjerpings nå! Edit. Rimelig bænkers straffe til leeds der vel? Endret 14. februar 2021 av barezell 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå