Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg gidder ikke ser mer av dette. Klarer ikke se Villa hale ut tiden til å bli 10 min effektiv spilletid i 2.omgang, mens dommer ikke legger til noe mer enn normalt, samt at ingen fra Villa får gult for drøying av tid. Villa som får frispark for småting slik at de kan trekke ned tempo i kamp. Arsenal som gjør unødvendige ting som gir dommer anledning til å blåse. Innlegg på hodet til Laca mot 196 cm Mings. Dette er over. Bare pakk sammen og stikk vekk Arteta. Hvorfor hentet du ikke Giroud i januar? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 6 minutes ago, Mannen1 said: Selvfølgelig. Men vi kan takke oss selv for at vi taper hver kamp. Selvom dommerne gjør alt de kan for å ødelegge oss. Men det gjør vi jo ikke? Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Men det gjør vi jo ikke? Det gjør vi jo. Etter litt motgang blir det nå en ny rekke på 10 kamper uten seier. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Bellerin herregud. bare stikk vekk og dra på moteshow istedet. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Nå har vi jo hatt en meget fin form frem til Wolves som også hadde vært 3 poeng under normale omstendigheter. Alt tilsa seier etter 44 minutter i det som kanskje var vår beste 1. omgang for sesongen. Det er fortsatt tid til å rette opp denne kampen, så jeg tenker at det finnes bedre tidspunkt for krisemaksimering. 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Nå har vi jo hatt en meget fin form frem til Wolves som også hadde vært 3 poeng under normale omstendigheter. Alt tilsa seier etter 44 minutter i det som kanskje var vår beste 1. omgang for sesongen. Det er fortsatt tid til å rette opp denne kampen, så jeg tenker at det finnes bedre tidspunkt for krisemaksimering. Krisen er enorm når vi taper to kamper vi strengt tatt burde vunnet. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Skjer med at bellerin er cam nærmest? 😂 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Merkelig at laca får frispark mot seg når Martinez river han ned.. Burde vært straffe. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 fox skrev (9 minutter siden): FA hater oss. Ved 30:52 ble Arsenal felt og AV fikk kun gult kort. Til tross spilleren var sist mann. Hvis det var Arsenal som gjorde det, hadde vi blitt belønnet med rødt kort. 40 meter unna mål, sikring lå inn i banen. Det er ikke snakk om noe rødt kort for den der. Konspirasjonsteorier tror jeg ikke det er noe vits å legge seg ut på. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Veldig enig. Auba inn! Martinez virker veldig bestemt på å holde nullen. Må magi til. Endret 6. februar 2021 av barezell 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Snikpellik skrev (1 minutt siden): 40 meter unna mål, sikring lå inn i banen. Det er ikke snakk om noe rødt kort for den der. Konspirasjonsteorier tror jeg ikke det er noe vits å legge seg ut på. Nei, det er klart at røde kort kun skal gis til Utds motstandere eller Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Smith Rowe må ut. Prøv Ødegaard nå din feige løgnhals. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Skyt Pepe. Du har fotballforståelse som en 2 åring Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Mannen1 skrev (Akkurat nå): Nei, det er klart at røde kort kun skal gis til Utds motstandere eller Arsenal. Åja, det er sånn det er. Det har de nok bestemt på de superhemmelige Zoom-møtene sine. Kun Manchester Uniteds motstandere og Arsenal som skal få røde kort. De fikk masse penger i lomma også hørte jeg fra en som er "in the know". Clinton, Rotschild-familien og deep state står bak. Sir Alex Ferguson er hjernen bak alt. 2 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ødegaard inn! Spennende å se om han kan gjøre en forskjell mot bussen villa siste 25 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Partey skadet ja. Haha for en tragedie Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Takk for kaffen. Vi rykker ned tror jeg. Blir 10 strake tap nå Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Mannen1 skrev (3 minutter siden): Takk for kaffen. Vi rykker ned tror jeg. Blir 10 strake tap nå Er nok forbi faren for nedrykk nå 😂 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Kjipt vi ikke klarer få ballen mål. Synes ødegård la flere gode pasninger etter han kom på. Kan bli bra han. Laget skjerpe. Bli mer kliniske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå