Benbjo Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Snakket for tidlig ser jeg. Da var denne kampen kjørt. Nærmer oss vel ligarekord i røde denne sesongen? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det der skjønte jeg ingenting av... Luiz ble jo sparket i kneet i det han løper?? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Litt uheldig for Luiz at han hekter tror jeg. Skal vel være rødt uansett. Ekstremt klønete! Endret 2. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jakobsen911 skrev (1 minutt siden): Det der skjønte jeg ingenting av... Luiz ble jo sparket i kneet i det han løper?? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Han er nær kneet til Luiz som løper etter ham. Reglene sier rødt, men det virker alltid som en absurd hard straff når man ser slike i reprise. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Bra kontroll, blir vanskelig nå. Håper de ror det i land likevel. Burde ledet mer selvfølgelig. Klønete av Luiz, men latterlig regel at sånt er rødt. Endret 2. februar 2021 av ChopperReid Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Når skal Arsenal slutte å handle skrap fra Chelsea? Fuck Luiz og Willian. Det få tingene de gjør rett gjør ikke en gang litt opp for all driten Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Litt uheldig for Luiz at han hekter tror jeg. Skal vel være rødt uansett. Ekstremt klønete! Hvordan er det rødt å snuble i sine egne ben? Det er jo Wolves spilleren som sparker i Luiz og snubler. Aldri i verden noe rødt kort. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Er jo så irriterende av luiz. Vi har jo rundtspilt de. Om de hadde scoret på sjansen så er vi uansett bedre stilt 11v11. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 archongamer skrev (2 minutter siden): Hvordan er det rødt å snuble i sine egne ben? Det er jo Wolves spilleren som sparker i Luiz og snubler. Aldri i verden noe rødt kort. Helt enig, kan ikke fatte og forstå at det hverken er straffe eller rødt kort!! Luiz kan IKKE klandres for dette, for noe absurde greier Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Benbjo skrev (5 minutter siden): Snakket for tidlig ser jeg. Da var denne kampen kjørt. Nærmer oss vel ligarekord i røde denne sesongen? Satser på at gutta har mer ryggrad enn deg 😂 har jo dominert, klart det er mulig med en mann mindre, vanskelig blir det dog. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Her er situasjonen for de som ikke har sett den: Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Håpløs dømming. Helt fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Virker jo veldig strengt med dobbelstraff. Som Thorstvedt sa. Han prøver jo ikke ta mann eller ball. Han bare løper rett frem 😂 Edit. Så pepe målet først nå. Sykt herlig! Endret 2. februar 2021 av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Fått se situasjonen noen ganger på ny nå, hvordan er dette rødt? Og hvor i helvete er VAR? Hvorfor blir bare VAR brukt i enkelte situasjoner? Hvorfor grep VAR inn på offsidemålet? Hvor er VAR når Jose selv sparker Luiz og faller? Jeg gidder ikke fotball lengre, noe som skal gjøre alt mer rettferdig har helt motsatt effekt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jakobsen911 skrev (4 minutter siden): Helt enig, kan ikke fatte og forstå at det hverken er straffe eller rødt kort!! Luiz kan IKKE klandres for dette, for noe absurde greier Det er bare sånn reglene er. Vilje har lite å si. Luiz kommer for tett innpå slik at angriper felles idet han skal skyte i mål. Dommer har lite annet valg enn straffe og rødt slik regelverket er. Uflaks som faen for Luiz, men også klønete. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 barezell skrev (Akkurat nå): VAR så jo på den. Og allikevel både straffe og rødt. Sjokkerende. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Det er bare sånn reglene er. Vilje har lite å si. Luiz kommer for tett innpå slik at angriper felles idet han skal skyte i mål. Dommer har lite annet valg enn straffe og rødt slik regelverket er. Uflaks som faen for Luiz, men også klønete. Luiz springer rett frem og Jose springer inn i han. Ja reglene er slik men er jo ikke en forseelse engang. Pawson er fortsatt helt elendig, skjønner ikke at han stadig får dømme. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Pateia201 skrev (Akkurat nå): Og allikevel både straffe og rødt. Sjokkerende. Er vel som snikpellik sier. Riktig i forhold til reglene. Samme hvor idiotisk det er. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå