barezell Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Vil seg ikke for Auba, men han virker bestemt og fortsetter prøve. Han trenger sårt et par mål. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Deilig. Kiden nekter sove så fikk ikke sett målet 😪 Men jeg så det målet! Smith rowe + saka! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Nok en god kamp av Partey. Har nesten kun hatt positive kamper, selv om han har spilt lite. Kan bli en essensiell spiller i stallen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Auba igjen. Deilig. Sterkt av cedric. Skjer med Willian inn. Få inn Martinelli! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Ja. Martinelli og Pepe burde få noen minutter nå som kampen er vunnet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Der kom i hvert fall Martinelli inn. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Vinner vi komfortabelt for en gangs skyld? Nice! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 5 kampen på rad uten å slippe inn mål da. Om jeg ikke jinxer nå... sterkt det til oss å være. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Deilig seier, pisser på newcastle i andre omgang. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 barezell skrev (9 timer siden): 5 kampen på rad uten å slippe inn mål da. Om jeg ikke jinxer nå... sterkt det til oss å være. 5 kamper på rad uten baklengs er sterkt for hvem som helst! Har dere troen på Arteta? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 God kamp - spesielt andre omgang så skapte vi masse. Solide bakover også. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Jakobk skrev (5 timer siden): 5 kamper på rad uten baklengs er sterkt for hvem som helst! Har dere troen på Arteta? Det er forsåvidt sant. Ekstremt bra til oss å være da 😂 Jeg har hatt troen hele tiden. Synes han er klasse. Men frykter andre problemer som f.eks eier kan fucke for han. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) 8 hours ago, Jakobk said: Har dere troen på Arteta? Personlig har jeg ikke helt troa, men det har jo gått bra de siste kampene. Jeg synes bl.a at han fremstår som litt dum i endel av intervjuene han har gitt. Spesielt når det har gått dårlig. Han burde nok hatt noen år som manager i en mindre klubb før han fikk prøve seg i en såpass stor klubb som Arsenal. Endret 19. januar 2021 av Reg2000 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 5 poeng bak West Ham ved halvspilt serie. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Husk at vi har spilt mot de dårlige etter Chelsea. Men i de fem neste kampene, det er da ting gjelder Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Det er sant, er på ingen måte friskmeldt. Jeg håper uansett Arteta får ut sesongen og starte neste. Så får vi bedømme underveis da. Det har jo på ingen måte vært en enkel jobb for han og det er ikke sikkert en annen ville gjort det noe bedre, selv om det hadde vært et større navn med mer erfaring. Arsenal har gjennomgått store endringer innad, masse omstruktureringer og masse endring av personell. Slenger man på en liten pandemi i tillegg så hadde det nok vært tøft for en hver. Det har ikke vært skikkelig preseason og kamp programmet er jævlig. Det er nok eklere for managerne som har vært i samme klubb i flere år og har struktur på ting, enn en som er relativt fersk og prøver å forme sitt lag og sin måte å spille på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 51 minutes ago, Liquidkey said: Er visst klar for Real Sociedad leste jeg Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Ja, jeg så det nå. Det var et kortlevd rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå