barezell Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Noen hypp på en 4. plass? “If I’m needed, I will help them, but I don’t expect that, no,” Wenger told NBC Sports. While Wenger continues to be frustrated by the manner in which his exit from the club was handled, he does not expect the feeling to last. “Time is a good doctor, you know,” he said. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Wenger er for stor til at han kan komme tilbake. Det er vel litt derfor han aldri har vært på en Arsenal-kamp etter at han forlot klubben. Personlig synes jeg det er trist og når man ser dagens Arsenal kan du se hvor bra jobben han gjorde var. Mye av sjelen i klubben som gjorde at jeg ble fan har dessverre blitt borte med Wenger. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Auba tilbake fra start. Terskelen for å bytte han ut bør ver veldig lav, har vert litt mer aktivitet uten han. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) For et mål av Tierney. Leker! Spiller veldig bra til nå. Veldig på i presset og vinner tilbake tidlig. Sliter fortsatt med å få ballen i kassa da. Kan kampen bli blåst av pga for mye snø? Endret 2. januar 2021 av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Hva er det som skjer?? Kan ikke huske sist jeg så noe slikt fra Arsenal Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 «Golden era» -klasse på de to scoringene. Smakfullt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Det er så deilig når vi ser Arsenal mål fra Arsenal. Langt mellom de om dagen, men sett bedre ut siste ukene. Smith Rowe har gjort mye med angrepspillet. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 6 minutes ago, barezell said: Kan kampen bli blåst av pga for mye snø? Det kan den. Men de verste snøbygene virker å være lokale, kan jo være det blir en stopp i spillet om dommeren sliter med å se hva som skjer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Meget godkjent omgang. Burde jo hatt 3-4 mål men. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Beste omgangen denne sesongen. Spiller ingen trille at det er West Brom. Digg å se at vi spiller med en plan, og at det er ungguttene som briljerer! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Saka er gave til dette laget. Stort sett alt han gjør nå skaper noe. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Liquidkey skrev (1 minutt siden): Saka er gave til dette laget. Stort sett alt han gjør nå skaper noe. Enig, selv om jeg vil si at i den dårlige perioden vi var inne i er ESR en enda større gave til dette laget. Akkurat hva laget har manglet. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Just now, archongamer said: Enig, selv om jeg vil si at i den dårlige perioden vi var inne i er ESR en enda større gave til dette laget. Akkurat hva laget har manglet. Støtter den. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) Når var sist vi vant med 4 mål borte i PL? Sterke saker. Måtte det fortsette! Edit: Fant i farten 1-5 borte mot Fulham oktober 2018. Må vel være den? Endret 2. januar 2021 av Benbjo Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg har lenge sagt at ESR er en fantastisk spiller, endelig og heldigvis for oss ble Willian syk slik at han fikk starte. Latterlig at det måtte til at Willian skulle bli syk før ESR fikk endelig sjansen sin Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Får bare håpe ESR og Saka holder Willian ute av laget for godt. Synes også Mari/Holding virker OK sammen. Mari må vel vike når Gabriel kommer tilbake, er vel left footers begge to? Synes han har vært solid. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Typisk at de endelig begynner å spille bra når jeg ikke får sett kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå