Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Tja, når Arshavin kommer i form hadde jo dette vært en ganske grei XI:

 

Almunia

Sagna - Kolo - Djourou - Clichy

Arshavin - Denílson - Song - Nasri

Adebayor - van Persie

 

Ja, det der er vel det beste laget vi kan stille om dagen. Den sentrale midtbanen er ikke akkurat noe å skryte av, men sånn er det nå bare. Tror også Wenger kommer til å fortsette å bruke Diaby på midten, selv om han ikke akkurat har imponert i det siste.

 

Jeg tror også Song har potensiale til å bli en god defensiv midtbanespiller, han er vel opprinnelig forsvarsspiller, men han har fortsatt et stykke igjen til han er på det nivået vi skulle ønske han var.

 

Å få se både Shava og Eduardo i kampen mot Cardiff hadde vært kung.

 

Starting XI mot Cardiff? :p

 

Fabianski

Sagna - Kolo - Djourou - Clichy

Arshavin - Wilshere - Ramsey - Nasri

Eduardo - Vela

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror også Song har potensiale til å bli en god defensiv midtbanespiller, han er vel opprinnelig forsvarsspiller, men han har fortsatt et stykke igjen til han er på det nivået vi skulle ønske han var.

Er ikke uenig med noe du sier, men skulle bare legge til at Song er opprinnelig midtbane spiller. Vertfall når han startet i Arsenal. Wenger omgjorde han til en forsvarer, også nå kanskje tilbake til midtbanen.

Lenke til kommentar
Som sagt tidligere tipper jeg han får spille mot Cardiff den 16. Tror ikke han rekker å bli klar mot scums i helgen, mange ting han må bli vandt med og han må tilpasse seg laget.

Jeg tipper han får spille mot Tottenham. Hvis ikke så blir det ihvertfall katastrofe for Arsenal. Hvem skal da spille kant? Eboue? Vela? Wilshere?

 

Almunia

Sagna - Kolo - Djourou - Clichy

Éboue - Song - Denilson - Nasri

Ade - RvP

 

Da er det, for Arsenal sin del å bruke en Arshavin på kanten. Mot Cardiff bør dessuten andre talenter slippe til, men siden Arshavin er ny får han nok full match der og.

Lenke til kommentar

Nå kan jeg nesten ikke vente til NLD på søndag. Det er jo tross alt en av årets største kamper, og grugleder meg som en unge hver gang. Jeg forventer, som alltid, full innsats fra laget, kanskje til og med mer for vi har tross alt mye å revansjere mot scum. Tidligere denne sesongen hadde vi seieren så godt som i lomma på Emirates, men vi kasta bort 2 poeng i de siste 5 minuttene av kampen. Det var helt utrolig og surrealistisk, men jeg må innrømme at det var en klassiker av en kamp. Søndagens kamp har også potensiale til å bli en klassiker. Vil den hjemvendte sønnen score mot oss, eller kommer Arshavin til å skinne i en eventuell debut? Det siste der er ganske usannsynlig. Jeg tror egentlig ikke at Andrei kommer til å sitte på benken engang. Jeg tipper at dette laget kommer til å starte:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Kolo Touré © - William Gallas - Gaël Clichy

Emmanuel Eboué - Alexandre Song - Denílson - Samir Nasri

Emmanuel Adebayor - Robin van Persie

 

Disse er utligjengelige:

  • Cesc Fabregas (skadet)
  • Tomas Rosicky (skadet)
  • Theo Walcott (skadet)
  • Eduardo (ikke i kampform)
  • Abou Diaby (suspendert)

Akkurat nå tåler ikke midtbanen vår flere skader. Da må vi nesten ha med Bischoff og Wilshere, og de er langt i fra klare til en slik kamp. Uansett har ikke spillermateriale så mye å si i slike kamper, det viktigste er innsats. Selv har jeg tro på en etterlengtet seier. Vi har en Robin i storform og Ade pleier å være god mot tottene. I tillegg pleier Gallas, Nasri og Clichy å stå frem i slike kamper.

 

#Edit#

Jeg vurderer forresten å bestille følgende pakke fra Arsenal.com:

 

1x Adult Away Shirt #23 ARSHAVIN - £20

1x Arsenal 89 Retro Shirt - £35

1x Football Manager 2009 Arsenal Edition - £19.99

 

Hvis jeg ender opp med å betale toll blir totalsummen 1270 NOK med dagens kurs. Uten toll blir det rundt 1k. Jeg er litt usikker på om jeg burde bestille Arshavin-trøya, fordi jeg for det første allerede har bortedrakta med #7 Rosicky bakpå. For det andre kan det godt hende at Arshavin bytter trøyenummer i sommer, hvis Gallas blir solgt, og da risikerer vi alle å sitte med skjegget i postkassa. På den andre siden er jo £20 ingenting for en Arsenal-drakt. Arhhh, what to do. ^^

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Palacios - Modric (fremskutt) vs Song - Denilson ...

 

Tror jeg ville prøvd å skyve Toure (?) elns opp på midten for å demme opp. Ligger litt til rette for at dere blir overspilt sentralt på midten, som mot Everton. Og det tror jeg ikke Arsenal overlever på WHL.

 

Tror heller ikke, i likhet med my asian love, at Arshavin spiller til helga. Tipper han debuterer mot Cardiff i FA cupen. Men, Arsenal hadde virkelig trengt han på Lørdag, så man skal aldri si aldri. Jeg håper i alle fall, som nøytral, at vi får se den lille tassen leke seg utpå matta alt om noen dager. Siden dere ikke er noen trussel for United i år, så gjør det meg ingenting om dere banker Spurs og sender Happy Harry (som jeg ikke kan fordra) lengre ned i søla.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg er meget optimistisk foran denne kampen av en eller annen grunn. Er sikkert ennå i lykkerus etter signeringen. Men jeg har tro på at midtbanen vår hever seg i storkampen, og å eksperimentere med Kolo på midten tror jeg ikke er så lurt i en slik kamp. Når det gjelder Modric så tror jeg at han starter kampen ute på kant, og at Tottene stiller med Zokora/Palacios sentralt. Ikke særlig mye bedre enn vår midtbane, spør du meg.

 

Velkommen tilbake Gamey :-)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...