Benbjo Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Hahahaha, fy faen dette trengte jeg. En god latter. Nærmer seg 4 t uten scoring nå Lenke til kommentar
Kose Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Skjønner heller ikke hvorfor vi spiller med Willian, har jo vært helt ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Han blir jo "felt" av fredsmegleren når det allerede koker. Så da sprettern opp å gjør noe dumt. Synd men fort gjort. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Skal ikke være fort gjort, da har man ikke noe i laget spør du meg. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Virker nesten som om laget gikk i pausen og sa at de skulle vise Arteta at det er mulig å gjøre noe annet enn å sende inn høye innlegg fra vingene. Skapte mer på de 10 minuttene enn vi har gjort på de 3-4 siste kampene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Hørte rykter (random twitter post) om at den forrige spelaren som scora for Arsenal "in open play" i PL var Özil? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Kose skrev (3 minutter siden): Skal ikke være fort gjort, da har man ikke noe i laget spør du meg. Om xhaka har noe i laget å gjøre kan diskuteres uavhengig av oppførsel her. De er jo bare mennesker og det er et ekstremt press på de om dagen. Skjønner godt det kan koke over. Bare synd det ender med å ødelegge for laget. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Whiteshit skrev (2 minutter siden): Hørte rykter (random twitter post) om at den forrige spelaren som scora for Arsenal "in open play" i PL var Özil? Stemmer ikke 😊 Men finnes noen greier med sjanser skapt med øzil vs uten som er ganske sprøtt. Endret 13. desember 2020 av barezell Lenke til kommentar
Kose Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Skåret iallefall! 😁 da løsner det sikkert er så mye rart med dette laget for tiden, og føler ikke arteta er rett mann dessverre. Endret 13. desember 2020 av Kose Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Heh. Slipper unna det røde og selvsagt er vi da avskrudd på corneren. Off. Om ikke auba var langt nok nede fra før😭 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Auba spilte jo faktisk bedre i denne omgangen når vi faktisk prøvde litt annet enn bare innlegg fra kant. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) haha - vi er så søppel om dagen at det er helt sykt.. "what now tactical brain of your Arteta?" Vel... er ikke akkurat rakettforsker når man spiller innleggsfotball mot Burnley.. Endret 13. desember 2020 av #Özilout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Hahahaha, fy faen. Hysterisk morsomt Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Vi må gi Arteta tid, men dette er ALTFOR dårlig! Lenke til kommentar
Kose Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Kanskje vi klarer å lure pochettino Til å ta over her, bare gi han nok lønn Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 1 minute ago, fox said: Vi må gi Arteta tid, men dette er ALTFOR dårlig! Hadde han prøvd på noe annet hadde jeg vært enig. Men vi spiller innleggsfotball i kamp etter kamp og slår innlegg mot spisser som ikke er gode på hodet. I kamp etter kamp spiller vi nøyaktig likt og vi klarer ikke skape sjanser. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Noe er selvfølgelig på Arteta. Den innleggs greia og mangel på kreativitet, men at gutta ikke setter store sjanser og idiotiske røde kort må spillerne ta på sin kappe. Er så mange som underpresterer at det er helt sjukt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Kose skrev (2 minutter siden): Kanskje vi klarer å lure pochettino Til å ta over her, bare gi han nok lønn Da tar jeg heller Allegri. Ryktes jo at en third party har tatt kontakt på hans vegne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 fox skrev (5 minutter siden): Vi må gi Arteta tid, men dette er ALTFOR dårlig! Tid? Hvor mye tid skal han få? Det virker jo ikke som vi prøver å gjøre noe annet engang. Samme fuckings rælet i PL hver uke... Hva er egentlig planen? Lenke til kommentar
Kose Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 barezell skrev (Akkurat nå): Da tar jeg heller Allegri. Ryktes jo at en third party har tatt kontakt på hans vegne. Vi trenger allefall en som er mer erfaren, så tar Allegri også. Arteta kommer aldri til å klare å snu skuta dessverre, selvom jeg liker fyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå