Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig hvor mye kaving det er, spesielt fra midtbanen og opp. Horrible passninger, null plan, Aubameyang begynner å se ut som Özil på sitt verste, og alle skudd er helt uforståelig upresise eller uten kraft. Det er umulig å bygge momentum med denne spillestilen.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Liquidkey said:

Helt utrolig hvor mye kaving det er, spesielt fra midtbanen og opp. Horrible passninger, null plan, Aubameyang begynner å se ut som Özil på sitt verste, og alle skudd er helt uforståelig upresise eller uten kraft. Det er umulig å bygge momentum med denne spillestilen.

Auba har fått last payday. Ingen incentiv til å prestere. Klubben lærte 0 av Ozil-situasjonen. 

Lenke til kommentar

Auba burde aldri vært kaptein, men hovedproblemet her er Arteta. Det er han som har bestemt at vi skal spille ut på kant og slå inn høye crosser mot miniputtene Laca eller Auba som står stille. Det er han som har fått vingbackene til å trekke innover i banen mens Auba/pepe/willian trekker helt ut på kant istedenfor å komme i scoringsposisjoner. Hvis det er slik vi skal spille burde vi prøve å hente Giroud i januar. Midtbanen får mye pepper og de spiller jo ikke bra, men Arteta velger en midtbane uten kreativitet og angripere som har fått så streng beskjed om sine posisjoner at de omtrent ikke beveger seg og da blir det vanskelig for midtbanen å få ballen frem til dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da var jeg spot on nok engang da. Trodde 4p på kampene fra City og ut november. Ble latterliggjort selvsagt.

Tipper 3p i Desember. Eneste kampen jeg ser på som realistisk å vinne er hjemme mot Burnley, men jeg tror det blir 3x U som gir oss poengene 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (5 minutter siden):

Trodde vi spilte dårlig på slutten under Emery, men dette er verre.

Da bør du sette på en best of emery. Imo var det fortsatt et parr hakk verre.

ingen tvil om at vi er i store problemer nå. Alle prestere bedre. Arteta og laget, men jeg klarer liksom ikke helt se for meg at det skjer. 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (10 minutter siden):

Da var jeg spot on nok engang da. Trodde 4p på kampene fra City og ut november. Ble latterliggjort selvsagt.

Tipper 3p i Desember. Eneste kampen jeg ser på som realistisk å vinne er hjemme mot Burnley, men jeg tror det blir 3x U som gir oss poengene 

Gratulerer, fordi det handler om deg. 

Hva mener du bør gjøres? Det arteta får til offensivt er skammelig. De underpresterer offensivt til de grader. 

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Benbjo said:

Hvis spillestilen forblir uendret har jeg ikke tro på så mye mer enn deg. Tottenham neste uke tror jeg blir den største ydmykelsen på lang tid. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, barezell said:

Da bør du sette på en best of emery. Imo var det fortsatt et parr hakk verre.

ingen tvil om at vi er i store problemer nå. Alle prestere bedre. Arteta og laget, men jeg klarer liksom ikke helt se for meg at det skjer. 

Mulig du har rett, men vi er altså laget med færrest skudd i PL, og vi scorer mindre mål enn feks Steve bruces Newcastle. Det er bare 4 lag i ligaen med færre mål enn oss.

Lenke til kommentar

Mål nr 2 kommer fordi vi tar for mye sjanser dessverre

Saka bommer på en pasning til auba helt oppe i angrep. Wolves kontrer med full kraft og vi er helt utspilt og passive i forsvar.  Vi har sett hvor sårbare vi er tidligere også selv med et balltap innenfor motstanders 16 meter. Vi evner ikke å omstille. 

Husker ikke om xhaka også ble fullstendig rundlurt av traore ved et mål også. Traore som gikk inn for å skade willock tidlig i kampen. Der hadde pepe fått rødt 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...