Liquidkey Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 De fem neste kampene i PL: Aston Villa (H) Leeds (B) Wolverhampton (H) Tottenham (B) Burnley (H) Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Jakobk skrev (1 time siden): Smellheldig som ikke blir sendt tidlig i dusjen. veldig sant, men spiller enda en kanon bra kamp. Virker som en solid signering. ikke relatert men synes også Elneny gjorde det bra igjen. Han er solid selv om han bringer lite fremover og kreativt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 barezell skrev (13 minutter siden): veldig sant, men spiller enda en kanon bra kamp. Virker som en solid signering. Helt enig i det! 2 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Hvis problemet med Özil er bonus for antall kamper han spiller, hvorfor blir ikke dette sagt direkte ut i media, så vi kan forstå det og slippe spekulasjoner? Hvorfor lyver Arteta for media for å dekke over dette faktum? Denne hemmeligholdelsen gjør det hele enda verre og vi mister tillitten til styret og manager. Saliba situasjonen virker også merkelig der gutten ønsker seg vekk nå, og vi kaster vekk 2 sesonger av en dyr kontrakt med bare tull og tøys. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Er vel bare rykter at det er problemet? Kan like gjerne være kina greiene eller en av de mange andre tinga. Saliba saken er kjedelig. Mange hadde store forhåpninger der. Vi får håpe han får er lån i januar og kommer sterkt tilbake. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Spent på kamp i kveld! Håper se et lignende lag som sist. Amn, nelson, eddie og Willock Edit: ryktes Nelson er ute med liten kneskade. Endret 5. november 2020 av barezell Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 barezell skrev (1 time siden): Er vel bare rykter at det er problemet? Kan like gjerne være kina greiene eller en av de mange andre tinga. Saliba saken er kjedelig. Mange hadde store forhåpninger der. Vi får håpe han får er lån i januar og kommer sterkt tilbake. Hvis det er kina er det mye mye verre. Da mister jeg all tro på klubben Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 1️⃣ Villarreal - 15.24 2️⃣ Real Madrid - 15.03 3️⃣ Real Sociedad - 14.77 4️⃣ Atletico Madrid - 11.91 Unai Emery’s team currently sit top of the La Liga Expected Points table (or “Justice Table”). Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Hvorfor rusher man Luiz her? Runarsson kunne stått syns jeg Endret 5. november 2020 av Mannen1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 1 hour ago, Mannen1 said: Hvis det er kina er det mye mye verre. Da mister jeg all tro på klubben De vil nok ikke avsløre grunnen da en del av fansen tror på ideen om at det er en sportslig beslutning tatt av Arteta. 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Dette blir spesielt. Jeg heier på både Arsenal og Molde til vanlig. Håper det ikke blir uavgjort, for da forsvinner et poeng for godt. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Reg2000 skrev (40 minutter siden): De vil nok ikke avsløre grunnen da en del av fansen tror på ideen om at det er en sportslig beslutning tatt av Arteta. Jeg tenker at det er ikke så farlig hva som er grunnen lenger. Han er ute og sånn er det. Klubben går videre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Fint mål av Ellingsen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Leno er så sinnsykt elendig Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Benbjo skrev (1 minutt siden): Leno er så sinnsykt elendig 😂 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Er det ingen VAR? Vi ble snytt for et mål her Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 I EL er det VAR kun i finalen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Maaatch! Jeg får prøve å ikke sovne denne gangen 😮 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Hvorfor gidder jeg... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Hvis hvem enn det var forstyrra keeper ved å stå 1m til høyere for keeper sist når laca målet ble offside. Så er det temmelig sprøtt om denne får gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå