Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kampen er over, vi burde egentlig si oss fornøyd med 7-0, men selvfølgelig hadde det vært kjekt med å ha rekorden LoL, Egentlig? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Herlig resultat, dette er så godt som rekord, siden vi har det yngste laget i CL gjennom tidene(vil jeg regne med) Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Deilig å vinne så stort! Håper at det varer også mot Liverpool i bortebane.. DEt blir tøft, men vi vinner Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Deilig å vinne så stort! Håper at det varer også mot Liverpool i bortebane.. DEt blir tøft, men vi vinner Det er mot Liverpool vi får vist om vi kan kjempe i toppen, vise at vi er bedre enn alle, og ikke bare de lavere lagene. Unntak med City Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Grattis med 7-0, men det er ikke akkurat som om dere scorer 7 mål mot et topplag (Hint hint..) Enjoy the night Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 En for dagen nesten like strålende Alexander Hleb doblet ledelsen midtveis i omgangen før Theo Walcott ble tidenes yngste engelske målgjører i Champions League (18 år og 221 dager). Herlig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Theo skulle sikret seg hat tricken også, så hadde han vært innehaver av en rekord til. Nesten litt ironisk at Arsenal skulle sette en slik britisk rekord. Hehe. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Utrolig at de klarer å overse en tangering av rekorden for største seier i CL. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer! Fantastisk start på sesongen dere har fått, men dere kommer nok ned på jorda igjen til helga skal dere se. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV. Kan det være fordi den gikk i reprise på Tv3 så sent kanskje og de fikk dermed ikke lov til å vise det på TV2 sporten. Uansett gratulerer med en imponerende seier. Både gleder meg og gruer meg til å møte Arsenal til helgen. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå som denne kampen er over, er det bare åvente på neste Her står det ikke bare ære på spill, men også 20kr Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vet noen når www.Gunners.no er oppe igjen? Eller om den kommer opp i det hele tatt?? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå som denne kampen er over, er det bare åvente på neste Her står det ikke bare ære på spill, men også 20kr Litt av en gambler fårn si. Blir uansett en veldig spennende kamp og lett den hardeste hittil for begge lag vil jeg tro. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV. Er ikke førstesiden i VG-Sporten idag godt nok eller? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV. Kan det være fordi den gikk i reprise på Tv3 så sent kanskje og de fikk dermed ikke lov til å vise det på TV2 sporten. Du har helt rett. Forøvrig er det nok flere United fans i Norge, å prioriteringen kunne vært forståelig. Selvfølgelig skulle alle vært vist, men hva hadde skjedd da? Alle Roma fans o.l hadde gått bananas. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV. Er ikke førstesiden i VG-Sporten idag godt nok eller? Det var nok jo, men var vel nesten på tide Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå er det bare 3 dager til oppgjøret på Anfield. Dette gleder jeg meg stort til. Dette kommer til å bli en nervepirrende kamp som begge lag vil vinne:D Utifra prestasjonene til Liverpool i CL og PL i forhold til Arsenal, så tror jeg Arsenal kommer til å være hakket tøffere. Tror ikke våre ultimate unggutter skuffer til helga. Jeg tror Arsenal vinner 2-1 eller 3-1;) Hva tror dere? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå er det bare 3 dager til oppgjøret på Anfield. Dette gleder jeg meg stort til. Dette kommer til å bli en nervepirrende kamp som begge lag vil vinne:D Utifra prestasjonene til Liverpool i CL og PL i forhold til Arsenal, så tror jeg Arsenal kommer til å være hakket tøffere. Tror ikke våre ultimate unggutter skuffer til helga. Jeg tror Arsenal vinner 2-1 eller 3-1;) Hva tror dere? Er veldig redd for å gjette seier eller tap her... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Utifra hva Arsenal har vist med prestasjoner og resultater, burde de slå Liverpool. Men ja, skal være enig med at det er skummelt å gjette på seier eller tap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå