Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV.

 

Kan det være fordi den gikk i reprise på Tv3 så sent kanskje og de fikk dermed ikke lov til å vise det på TV2 sporten.

 

Uansett gratulerer med en imponerende seier. Både gleder meg og gruer meg til å møte Arsenal til helgen.

Lenke til kommentar
Typisk at TV2-sporten kun viser utdrag fra Moron Utd-kampen. Hva skjer? Ligalederen går hen og vinner 7-0 i CL, og det blir ikke NEVNT en gang. Ser det overalt, dagspresse og TV.

 

Kan det være fordi den gikk i reprise på Tv3 så sent kanskje og de fikk dermed ikke lov til å vise det på TV2 sporten.

Du har helt rett.

 

Forøvrig er det nok flere United fans i Norge, å prioriteringen kunne vært forståelig. Selvfølgelig skulle alle vært vist, men hva hadde skjedd da? Alle Roma fans o.l hadde gått bananas.

Lenke til kommentar

Nå er det bare 3 dager til oppgjøret på Anfield. Dette gleder jeg meg stort til. Dette kommer til å bli en nervepirrende kamp som begge lag vil vinne:D

 

Utifra prestasjonene til Liverpool i CL og PL i forhold til Arsenal, så tror jeg Arsenal kommer til å være hakket tøffere. Tror ikke våre ultimate unggutter skuffer til helga. :D

 

Jeg tror Arsenal vinner 2-1 eller 3-1;)

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Nå er det bare 3 dager til oppgjøret på Anfield. Dette gleder jeg meg stort til. Dette kommer til å bli en nervepirrende kamp som begge lag vil vinne:D

 

Utifra prestasjonene til Liverpool i CL og PL i forhold til Arsenal, så tror jeg Arsenal kommer til å være hakket tøffere. Tror ikke våre ultimate unggutter skuffer til helga. :D

 

Jeg tror Arsenal vinner 2-1 eller 3-1;)

 

Hva tror dere?

 

Er veldig redd for å gjette seier eller tap her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...