barezell Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Hmm ingen Nelson eller Niles fra start i dag. Kamper som dette de bør få litt spilletid. Endret 22. oktober 2020 av barezell Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ser ut til å bli en kjedelig kamp med så lite offensiv kraft. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Av og til kan det virke som at det handler mer om hvilken dag det er enn hvem som er på banen, hehe. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Gabriel og Partey er gode defensivt, men det ser jo ut som laget har null vilje eller evne til å angripe. Ihvertfall når Saka ikke har sin beste dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hvorfor gidder vi å bry oss om dette laget? God i off-season, RÆV når det gjelder. Dette er Rapid Wien, hva faen er det Arteta holder på med? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Vi spiller så utrolig feigt under Arteta. Skulle tro vi var Stoke. Endret 22. oktober 2020 av Reg2000 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Har Leno tatt over for Luiz i kveld? Fryktelig klønete Og nå må enda flere viktige spillere brukes i kveld bare 3 dager på vi møter Leicester Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Da var det håp, liten plot twist i kveld med at Leno roter det til og Luiz henter oss inn igjen Laget ser litt friskere ut nå Edit: Hva er det som skjer? Ser jo ut som at Luiz går inn for å blokkere for Leno Endret 22. oktober 2020 av DårligNavn Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ikke helt enig i laget i dag, men byttene har hjulpet stort. Lekkert mål. Uvanlig med stikker fra elneny. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ikke så mye positivt å hente fra denne kampen bortsett fra at den er over. Partey ser ut som et meget godt kjøp da. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Partey og Gabriel er gode. Offensivt spiller vi som stoke. Jeg hadde håpet at vi ville ta litt mer sjanser offensivt med Partey på laget men dessverre ser det ikke slik ut. Det er ikke akkurat spennende å se Arsenal kamper for tiden. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Reg2000 skrev (10 minutter siden): Partey og Gabriel er gode. Offensivt spiller vi som stoke. Jeg hadde håpet at vi ville ta litt mer sjanser offensivt med Partey på laget men dessverre ser det ikke slik ut. Det er ikke akkurat spennende å se Arsenal kamper for tiden. Partey må kanskje få spille seg inn noen kamper før vi starter riske. Men ellers veldig enig. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Partey ser ut som veldig mange andre gjorde når de kom til Arsenal - et godt kjøp. Tiden vil vise, dette laget har hatt flere gode signeringer som etterhvert bare har dabbet av over de siste sesongene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Jeg har ikke sans for Ozil, men når jeg ser at vi er så ræv i det offensive skulle jeg faktisk ønske at han spiller... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Tidvis eid av Rapid Vienna. Partey burde hatt 2 røde for albuer i fjes. Bortsett fra det var han solid. Absurd flaut av resten. Kommer til å bli rundspilt av Leicester. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 fox skrev (43 minutter siden): Jeg har ikke sans for Ozil, men når jeg ser at vi er så ræv i det offensive skulle jeg faktisk ønske at han spiller... vi hadde sikkert ikke vært noe bedre med han, også hadde du klaget over at han var ubrukelig Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2020 Del Skrevet 23. oktober 2020 barezell skrev (11 timer siden): vi hadde sikkert ikke vært noe bedre med han, også hadde du klaget over at han var ubrukelig Sikkert! 😂 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Bra line up i dag. Spent om ceballos får spille lenger frem med xhaka og partey bak. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Håper ihvertfall at vi ikke spiller like kjedelig som vi har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå