Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Benbjo said:

Latterlig behandling av klubben. Martinez kommer inn på tampen av sesongen, ingen har trua, men han storspiller og redder sesongen vår. 100% latterlig å gi Leno klippekort.

Leno er en god shot stopper, men elendig i feltet. Martinez er god på begge områder 

Det er ytterst sjelden jeg er enig med deg, men må si meg enig i dette. Jeg hadde foretrukket Martinez fremfor Leno basert på det han viste i vårsesongen selv om Leno også er en god keeper.

Lenke til kommentar

Jeg ville også foretrukket Martinez, men Leno viste allerede første kamp hvilke kvaliteter han har, men jeg er helt enig at Martinez virker bedre i felt.

Der jeg ikke ser er hvordan det er latterlig behandling av klubben. Arteta ville beholde han, men ville ikke garantere han plassen. Noe som bare skulle mangle.

Vi omstrukturerer og trenger penger om vi skal få inn Aouar og Partey. Da må noen spillere ryke. 

Og som charles watt i goal sa på youtube. Om ikke Martinez hadde kommet inn og storspilt på slutten så hadde han blitt solgt for 3-4 mill nå og ingen hadde reagert. 

Lenke til kommentar

Klarer ikke hisse meg opp over det at han selges. Vi må ha inn penger, og hell i uhell gjorde at vi plutselig stod der med en keeper som noen var villig til å bla opp 20mill for. Folk glemmer også hvor god Leno var før skaden virker det som. Han var vår beste spiller, kanskje med unntak av Auba. Martinez har vært god han, for all del. Men over en så kort peiode at han ikke bør være den det satses på og gis garantier om at skal være førstevalg. Til det har han ikke bevist det over en lang nok periode.

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (Akkurat nå):

Poenget her er at signalene det sender er elendig. Hjelper ikke å komme inn og storspille. De som på forhånd har klippekort blir valgt uansett. Dette er et problem vi har hatt i mange år. 

Har Arteta i mange år gitt spillere klippekort? Eller mener du det er andre som bestemmer hvilket lag Arteta skal stille med?

Lenke til kommentar

Ja her ser jeg ikke helt kritikken altså. Jeg mener du selv har uttalt at Leno har vært en av våre eneste gode spillere denne sesongen Benbjo? 

Synes heller ikke det virker som spillere har klippekort hos Arteta på samme måte som man så tidligere. Eks, Laca og Pepe har blitt benket ved flere anledninger. 

Det var vel heller ikke blitt bestemt at Leno var "permanent" nummer 1. Arteta ville bare ikke garantere Martinez plassen. Som i alle andre posisjoner er Arteta meget klar på at de som trener best og har rett holdning får spille. 

Lenke til kommentar

Ser ut som at backup-keeperen vår kommer fra Island. Tidligere backup i Sennepslaget fra Frankrike. 2m euro. 

Jeg er forøvrig av den oppfatning at dersom man kommer inn i laget og storspiller så skal man få sjansen videre til det motsatte er bevist. Ikke miste plassen med en gang tidligere førstevalg er tilbake fra skade. 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Benbjo said:

Ser ut som at backup-keeperen vår kommer fra Island. Tidligere backup i Sennepslaget fra Frankrike. 2m euro. 

Jeg er forøvrig av den oppfatning at dersom man kommer inn i laget og storspiller så skal man få sjansen videre til det motsatte er bevist. Ikke miste plassen med en gang tidligere førstevalg er tilbake fra skade. 

Tidligere førstevalg storspilte også for oss inntil han ufrivillig ble sendt på sidelinjen med skade. Kanskje vanskelig å se siden resultatene var så fryktelig dårlige store deler av sesongen. 

Salget av Martinez gir midler til nye spillerkjøp, penger vi ikke hadde fått om han ikke hadde fått sjansen. Bidraget hans siste del av sesongen ble god business som vi trenger.

Vi har vært i en luksuriøs situasjon med to førstekeepere og da må det et kompromiss til. Jeg tror det var det riktige valget på slutten av dagen, selv om å selge en keeper som Martinez alltid vil føles som et tap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...