invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg trodde at alle 7-åringene hadde lagt seg allerede. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV2 Sporten: Overgangsvinduet er for lengst lukket, men grunnet snøkaoset i England har FA åpnet for at overganger som ikke går i orden innen tidsfristen alikevel kan godkjennes om de rette formalitetene er i orden. Det priser nok Arsenal-fansen seg lykkelig for. Andrej Arsjavin-overgangen har vært en av de store såpeoperaene i dette overgangsvinduet, men nå virker det som en overgang er rett rundt hjørnet. - Det kommer en hyggelig melding angående Arsjavin-overgangen senere mandag kveld, sa Arsene Wenger til AP. Men fra Zenit-leiren var det ikke akkurat den samme tonen. - Forhandlingene har brutt sammen. Overgangen blir ikke noe av, sa Zenit St. Peersburgs talsmann Alexei Petrov til AP tidligere mandag. Arsenal og Zenit skal ha vært enige om avtalene rundt kontrakten, men problemet var at Zenit krevde for mye av Arsjavins personlige overgangsbeløp. Dette skal nå ha ordnet seg, melder flere engelske medier sent mandag kveld. Nå kan det virke som om Arsenal-fansen endelig får noe å glede seg over etter mye skadetrøbbel på sentrale spillere og ikke minst en svak sesong så langt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 DIGG! Gadd ikke følge med mer på dette etter noen timer med fram og tilbake. Da jeg gikk ista hadde jeg ikke stor tro på en signering, men så kommer jeg hjem og jaggu har Wenger sagt at dealen er i boks! Gleder meg til å se han lyse opp forsiden på Arsenal.com imorgen, herlig å være gooner idag! Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) VG Nett: EM-helten Andrej Arsjavin skal være så godt som klar for Arsenal. Det melder Sky Sports News i 20-tiden i kveld. Ifølge tv-kanalen er det bare en formell gjennomgang av overgangspapirene - gjennomført av FA - som gjenstår før overgangen er et faktum. Samtidig siterer BBC Arsjavins agent på at overgangen er «så godt som i boks». Dramatisk overgang Overgangssagaen rundt Zenit-stjernen Andrej Arsjavin har pågått i flere måneder - og har nådd sitt foreløpige høydepunkt i kveld. For etter først å ha vært på god vei til engelsk fotball gikk en talsmann for Zenit St. Petersburg ut og sa at hele overgangen var gått i vasken. Så kom Arsenal-boss Arsene Wenger på banen. Han sa at han vil komme med en positiv nyhet om Arsjavin i løpet av mandag kveld. Og dermed fortsetter spenningen for Arsenals supportere. Overgangsvinduet stengte egentlig klokken 18, men det skal ha blitt åpnet for en forlengelse på grunn av dårlig vær i England i dag. Endret 2. februar 2009 av Kristoffer Torp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan du ikke bare linke til siden, i stedet for å copy paste 100 linjer? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor kan ikke du bare spørre hvis du vil ha en link? Synes det er greit med løpende oppdateringer her:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg trenger ikke link. Er bare sykt irriterende å se innlegg som er så lange, og som bare er copy pastet fra en annen side. Putt det heller i spoilertag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Huskar når dei gjorde ditta på min første Arsenal-kamp, aldri vore so fascinert av nokon rope før. Endret 2. februar 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva skal dere med Arshavin egentlig? Ganske oppskrytt spiller imo. Dessuten ser han jo ganske så veik ut, holder han nivået? Han er jo klart best som hengende spiss, så noen erstatter for Fab er han nok ikke. Jaja, blir spennende å se. Han var god i EM Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her kommer Liverpool-supporteren inn og snakker om oppskrytte spillere. Oh, the irony. Den eneste betenkeligheten jeg har med Arshavin er holdningen hans. Virker som en sutrekopp. En litt mild versjon av Robinho, og slikt faenskap ønsker jeg ikke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her kommer Liverpool-supporteren inn og snakker om oppskrytte spillere. Oh, the irony. Hva? Den skjønte ikke jeg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sier ikke at Arshavin er en dårlig spiller. Men han bli skrytt opp til skyene under EM, og det er trossalt det eneste han har vist av godt spill, og sannsynligvis i Uefa cupen. NÅ skal det så sies at jeg ikke har fulgt med Russisk fotball og Zenit. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg påstår ikke det er Messi vi snakker om her, men han er mer enn god nok og et svært nødvendig påskudd til stallen vår. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det kan du jo ikke vite enda Han har jo ikke spilt i PL. Morientes på papier var god nok for Liverpool han også, men sånn ble det ikke. Alt spørs om han takler PL, noe jeg håper han gjør, men jeg tror det ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://eastlower.co.uk/?p=644 Hahaha Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå må du slutte å tulle Dalglish. Vi har da fått sett han i CL også der han lekte seg med RM. I EM viste han klasse. Han var god i UEFA cupen. Jeg tror neppe dette blir et bomkjøp. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 TRANSFERMARKETWEB.com: "Arsenal have finally made it: 27 year old Andrei Arshavin is now officially a Gunner. After this afternoon Zenit have communicated that the player was going to remain in Russia, finally an agreement has been found on a 13,3 million euros basis, while the player has signed a three and a half year deal." transfermarketweb.com Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sier ikke at Arshavin er en dårlig spiller. Men han bli skrytt opp til skyene under EM, og det er trossalt det eneste han har vist av godt spill, og sannsynligvis i Uefa cupen. NÅ skal det så sies at jeg ikke har fulgt med Russisk fotball og Zenit. Amen for det. Han spilte noen sykt bra kamper under EM og noe mer. Han er sikkert en veldig god spiller, men jeg syns han har blitt skrytt alt for mye oppi skyene pga hvordan han spilte for Russland i fjor sommer. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så forventer ikke vi at han er gud og at han vinner PL for oss heller da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå