Reg2000 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 17 hours ago, Benbjo said: Ikke så veldig merkelig. Strategien er jo å hente spillere via agent-nettverk. Alle vi har hentet i det siste har Kia som agent, inkl Willian Og du synes ikke at det er en rar strategi? Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 #Özilout skrev (19 minutter siden): Når begynte vi å tilby 31-åringer treårskontrakter..? Når de sparket speiderteamet. Og Willian takket nei til 2 år i Chelsea. Så det er tydelig at han får lenger kontrakt i Arsenal. Han fyller forøvrig 32 om to dager. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Vi har vel snart blitt gamlehjemmet til Chelsea. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Temmelig ironisk dersom man kjenner til Chelsea sitt opprinnelige kallenavn ? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 3 år var det som skulle til for å få Willian. Om det er lurt eller ikke skal jeg ikke gå for mye inn på, men han har hatt en veldig god sesong i chelsea og holder absolutt nivå fortsatt. Han bringer mye erfaring som de yngre gutta kan dra nytte av. Absolutt ikke det viktigste vi trenger, men kommer gratis og 100k i uka så er det imo ikke i nærheten av dårlig butikk. Kan jo se for seg at han har tenkt å sitte ut kontrakten ettersom han er så jævlig gira på 3+ år. Worst case så blir det en budsjett øzil greie når han er 35. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Reg2000 skrev (4 timer siden): Og du synes ikke at det er en rar strategi? Det blir vel kanskje mer vanlig fremover? Agentene har nettverkene og jobber tettere med klubbene. Det har jo forandret seg mye siste 10-15 åra. Kanskje man ser at det er veldig begrenset hva man får ut av speidingen nå vs tidligere. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 https://www.goal.com/en/news/revealed-cagigaos-shock-arsenal-axe-a-result-of-edu/u505wxc5zn5w1vzoy710obbss Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) barezell skrev (22 timer siden): men han har hatt en veldig god sesong i chelsea og holder absolutt nivå fortsatt. Mye du ikke har fått med deg om Willian med andre ord. Det skal bli en fryd å se Willian i Arsenal-trøye neste sesong. Takk for at dere sørger for at vi slipper å se ham i kongeblått igjen. Endret 8. august 2020 av RaptorStrike Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Det er det helt sikkert, og ikke har du lyst å dele heller? ? Gjenstår å se at det blir bekreftet, men jeg tenker det blir hyggelig å se han i rødt ? Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 For å si det slik, så er trenden med Willian at han presterer best når han spiller for kontrakt, og relativt dårlig når han har trygghet. Han har et høyt toppnivå, men ekstremt lavt bunnivå. Varierer ekstremt i prestasjonene, og målpoengene hans kommer stort sett fra frispark og straffer. Hjørnesparkene hans er helt krise, treffer stort sett førsteforsvarer. Tar elendige valg på overganger, og dreper drivet. En ganske fotballdum spiller som jeg ikke kan fatte og begripe at det er Arteta som vil ha inn dørene. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Riktig riktig, blir spennende å se hva arteta får ut av han da. Ryktes jo at det er i boks. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Aaron Ramsey uønsket i Juventus. Ser seg etter en ny klubb, bare et år etter han ankom. Er vel lønna for en middelmådig spiller de vil fristille for å ha inn noen yngre/bedre. Jeg vil ikke ha han tilbake - 29 år også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Hvis han vil ta en lavere lønn så hadde jeg lett tatt han tilbake i Arsenal. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 (endret) 250k som han ryktes ha er veldig uaktuelt. Verdt mellom 100-150k. Om vi får han gratis ? Ville heller brukt peng på ceballos. Endret 11. august 2020 av barezell Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Hvis man i det hele tatt tenker på å ta ham tilbake bør det være en lønn som er i stor grad prestasjonsbasert når han antagelig kommer til å være skadet minst halvparten av året. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Agenten hans har vært ute å sagt det bare er vås, men vi får sjå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Hevder arteta stenger han ute pga han ikke ville ta pay cut når det sto på som verst Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 tja. vet ikke jeg ass. Ingen tvil om at han gang på gang blir syndebukk. Som det sto der og tidligere så var det flere som ikke tok lønnskuttet og kun øzil sitt navn har lekket ut og han får all pesen. Uansett grunner og om jeg så gjerne skulle likt å se han spille på et stabilt godt nivå så frykter jeg det har blitt for mye greier, for mange situasjoner, for mye vås. Han burde bare ta en payout og få et ekstra år ut av karrieren et annet sted. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Virker som han er mest gira på å spille Fortnite i kjelleren til Erdogan. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 2 hours ago, barezell said: tja. vet ikke jeg ass. Ingen tvil om at han gang på gang blir syndebukk. Som det sto der og tidligere så var det flere som ikke tok lønnskuttet og kun øzil sitt navn har lekket ut og han får all pesen. Han ba vel om å få en garanti på at lønnskuttet faktisk ble brukt til å redde arbeidsplassene til andre ansatte, men det klarte de aldri å gi. Ser ut som om Ozil gjorde det rette ved å nekte å godta det. Arsenals måte å å fryse ut spillere for å få dem til å si opp kontraktene sine eller godta mindre lønn er direkte pinlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå