RaptorStrike Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Still proud to be a Gooner? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 22 hours ago, barezell said: 55 sparkes. Frigjøre auba lønn? ? Ja man sparte jo sikkert lønna til en halv spiller. Pinlig sak dette og merkelig at de ønsker å kvitte seg med speidernettverket. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 RaptorStrike skrev (4 minutter siden): Still proud to be a Gooner? En klubb er mer enn eieren og hvem som styrer skuta til enhver tid, så det er det vel ingenting å si på sånn sett. Men klart denne saken er stygg, og langt fra noe å være stolt av. Kommer det et kjøp eller en ny, stor kontrakt til Aubameyang de nærmeste dagene nå så er det bare kvalmt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Alltid proud to be a gooner selv om eieren er en løk. De er ikke klubben. Good riddance til de som ikke ser dette. 1 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Snikpellik skrev (13 minutter siden): Kommer det et kjøp eller en ny, stor kontrakt til Aubameyang de nærmeste dagene nå så er det bare kvalmt. Finnes jo ikke tvil om dette. Arsenal har ikke råd til å ikke gi Aubameyang ny kontrakt, og Willian får en 3+1 års kontrakt og fyller straks 32. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) RaptorStrike skrev (6 minutter siden): Finnes jo ikke tvil om dette. Arsenal har ikke råd til å ikke gi Aubameyang ny kontrakt, og Willian får en 3+1 års kontrakt og fyller straks 32. Da må Arsenal treffe blink på timingen. Omdømme og PR-messig katastrofe om de skulle annonsere noe i kjølvannet av 55 oppsigelser midt i en pandemi, når spillerne og trenerapparatet har gått ned i lønn på premisset om at ingen skulle miste jobben. Selv om man i praksis kan spare penger på sikt med de avtalene. Endret 6. august 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Skulle tro dette går på litt forskjellige budsjetter, backroom staff og transfers. Kan jo se det slik at å investere i laget kan være med å sikre penger og jobber i fremtiden. Men enig at det PR messig ikke ser veldig bra ut. Spesielt når spillerne har tatt lønnskutt. Derfor burde de som jeg skrev ventet. Høsten, noen måneder etter vinduet var strengt f.eks. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) 1 hour ago, Snikpellik said: En klubb er mer enn eieren og hvem som styrer skuta til enhver tid, så det er det vel ingenting å si på sånn sett. Tja samtidig så er eieren/klubbledelsen utrolig viktig for klubbens identitet og verdier. Kanskje spesielt viktig for oss som ikke har lokaltilhørigheten til klubbene. Jeg hadde neppe blitt Arsenalsupporter hvis det ikke var for Wenger og de verdiene han prøvde å opprettholde i klubben. Hadde Saudi-Arabia kjøpt opp klubben slik de forsøkte med Newcastle hadde jeg funnet meg en annen klubb å støtte. Dessverre er vel fotballsupportere verdens enkleste kunder å forholde seg til da de finner seg i hva som helst etter litt sutring i sosiale medier og en ny spiller på laget. Endret 6. august 2020 av Reg2000 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 2 hours ago, Reg2000 said: Ja man sparte jo sikkert lønna til en halv spiller. Pinlig sak dette og merkelig at de ønsker å kvitte seg med speidernettverket. Ikke så veldig merkelig. Strategien er jo å hente spillere via agent-nettverk. Alle vi har hentet i det siste har Kia som agent, inkl Willian Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 SkySports melder seg på: https://www.skysports.com/football/news/11670/12043769/pierre-emerick-aubameyang-arsenal-striker-set-to-sign-new-deal DIGG! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Lett verdt det imo. fortsatt 100k mindre enn øzil. Håper de prioriterer å fikse øzil problemet dette vinduet. begynner jo dessverre å bli helt komisk. Spark han ut. betal ut kontrakten. ferdig. edit: verdt å merke seg: "The Telegraph also spoke of verbal promises being made during a positive round of talks, and it is expected that Aubameyang will soon put pen to paper. Aubameyang has also reportedly received encouragement that Mikel Arteta will be allowed to strengthen his squad sufficiently this summer in pursuit of a Premier League top-four finish." Endret 6. august 2020 av barezell Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Martin Samuel i Daily Mail skriver at Willian er tilbudt en lønn på 400.000 pund i uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Spillergruppa heller ikke fornøyd forståelig nok. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Dummeste jeg har lest, hundre prosent svada. Lønnen til Willy altså. Endret 7. august 2020 av ChopperReid Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 ChopperReid skrev (13 minutter siden): Dummeste jeg har lest, hundre prosent svada. Lønnen til Willy altså. Tror han drar på noe voldsomt ja. ESPN skrev at lønna skal være 100.000 pund etter skatt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 44 minutes ago, Snikpellik said: Martin Samuel i Daily Mail skriver at Willian er tilbudt en lønn på 400.000 pund i uka. Det står jo i linken din at han skal få 400.000 i måneden og ikke i uka Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Det la jeg ikke merke til, det vanlige er å omtale lønn i uker i fotballen. Da er det ikke lenger det dummeste jeg og sannsynligvis ChopperReid har lest, men en "vanlig" lønn Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Når begynte vi å tilby 31-åringer treårskontrakter..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå