Prinz Poldi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Til helvete med "more or less complete"! Dette er den mest nervepirrende overgangssaken jeg har fulgt med på. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 18.50 Arsene Wenger has told Sky Sports News that Arsenal will make a "positive" announcement on the Andrei Arshavin saga this later evening. Med mindre Sky Sports lyver oss rett opp i anletet, er vel dette mer eller mindre i boks? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan ikke TRO at Arsenal.com streiker nå. Fy faen! Er det rart? Sinnsyke mengder folk som prøver å komme seg inn der nå (inkludert meg og deg) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan ikke TRO at Arsenal.com streiker nå. Fy faen! Er det rart? Sinnsyke mengder folk som prøver å komme seg inn der nå (inkludert meg og deg) Sant ass. Men hjelper ikke på sinnet mitt! Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) TV2 Sporten: 20.55: Arsenal har altså fortsatt ikke offisielt sagt "Arsjavin er vår" på sine hjemmesider, men Arsene Wenger har sagt nettopp det til Sky Sports News. - En positiv avklaring vil komme i løpet av kvelden, sa Wenger. Nettavisen: 20.50: Det kan virke som Arsenal-fansen kan glede seg alikevel. Ifølge BBC har Arsjavins agent sagt til de at avtalen er mer eller mindre i orden, og at overgangen vil gå i orden i løpet av natten eller tirsdag morgen. BBC: 1953: I'm going to quit in seven minutes. Arsene, if you're reading this, please tell us. Please. Endret 2. februar 2009 av Kristoffer Torp Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 BBC: 2000: That's it, we can wait no longer. You're going to have to keep coming back to the website to find out if Russian playmaker Andrei Arshavin has really joined Arsenal or not, because right now, no-one knows if that deal is complete. Thanks for your company today, it's been a hoot. Now go outside and enjoy the snow - goodness knows you've been here long enough. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer ikke til å få sove i natt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 BBC: 2000: That's it, we can wait no longer. You're going to have to keep coming back to the website to find out if Russian playmaker Andrei Arshavin has really joined Arsenal or not, because right now, no-one knows if that deal is complete. Thanks for your company today, it's been a hoot. Now go outside and enjoy the snow - goodness knows you've been here long enough. Trodde nesten du snakka om en sak fra år 2000! :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Omfg! Det blir ikke avklaring i kveld likevel fordi FA har for mye å registrere. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Omfg! Det blir ikke avklaring i kveld likevel fordi FA har for mye å registrere. Link? Alle rykter postes her, sant? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han fyren på SSN sa det nettopp på direken. Er noe med at FA er noen late drittsekker og ikke orker å stemple flere papirer i kveld eller noe. Tipper det kommer en bekreftelse mellom 10.00-11.00 norsk tid i morgen. Stay tuned! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fy faen for en transfersaga! Jeg har ikke ord! Vi får vite alt i morra og jeg er ganske sikker på at FA godkjenner kjøpet fordi vi sendte papirene før deadline. Håper han er kampklar til helga for å knuse Scums! Congrats fellow gooners! Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV2 Sporten: 21.26: Da må vi vente til tirsdag før vi får den endelige avgjørelsen rundt Arsjavin. Logg på tv2sporten.no da og vi vil servere deg siste nytt. Sky Sports News melder at den endelige avgjørelsen først kommer tirsdag morgen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Håper han er kampklar til helga for å knuse Scums! Akkurat det tviler jeg sterkt på. Det er pre season i Russland, akkurat som i Tippeligaen. Eneste trening Shava har fått i det siste er på treningsleiren i Dubai, og han var vel der i kun 3-4 dager. Tipper han debuterer mot Cardiff 16. februar. Er for øvrig ganske nervøs før kampen mot Spudz. Føler på meg at Robbie the Cunt kommer til å score mot oss. Endret 2. februar 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 FA er noen late idioter! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper han er kampklar til helga for å knuse Scums! Akkurat det tviler jeg sterkt på. Det er pre season i Russland, akkurat som i Tippeligaen. Eneste trening Shava har fått i det siste er på treningsleiren i Dubai, og han var vel der i kun 3-4 dager. Tipper han debuterer mot Cardiff 16. februar. Er for øvrig ganske nervøs før kampen mot Spudz. Føler på meg at Robbie the Cunt kommer til å score mot oss. Jepp, det vet jeg. Men allikevel, alt er mulig i fotball og hvis han er med i troppen ser jeg ikke bort i fra at han kan score :-) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp, det vet jeg. Men allikevel, alt er mulig i fotball og hvis han er med i troppen ser jeg ikke bort i fra at han kan score :-) Et slikt øyeblikk @ the lane hadde absolutt ikke vært å forakte. ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jupp, snart er'n oppi nesa Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ... før den tar en tur innom munnen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå