Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV2 Sporten:

 

20.55: Arsenal har altså fortsatt ikke offisielt sagt "Arsjavin er vår" på sine hjemmesider, men Arsene Wenger har sagt nettopp det til Sky Sports News.

 

- En positiv avklaring vil komme i løpet av kvelden, sa Wenger.

 

Nettavisen:

 

20.50: Det kan virke som Arsenal-fansen kan glede seg alikevel. Ifølge BBC har Arsjavins agent sagt til de at avtalen er mer eller mindre i orden, og at overgangen vil gå i orden i løpet av natten eller tirsdag morgen.

 

BBC:

 

1953: I'm going to quit in seven minutes. Arsene, if you're reading this, please tell us. Please.

Endret av Kristoffer Torp
Lenke til kommentar

BBC:

 

2000: That's it, we can wait no longer. You're going to have to keep coming back to the website to find out if Russian playmaker Andrei Arshavin has really joined Arsenal or not, because right now, no-one knows if that deal is complete. Thanks for your company today, it's been a hoot. Now go outside and enjoy the snow - goodness knows you've been here long enough.

Lenke til kommentar
BBC:

 

2000: That's it, we can wait no longer. You're going to have to keep coming back to the website to find out if Russian playmaker Andrei Arshavin has really joined Arsenal or not, because right now, no-one knows if that deal is complete. Thanks for your company today, it's been a hoot. Now go outside and enjoy the snow - goodness knows you've been here long enough.

Trodde nesten du snakka om en sak fra år 2000! :!:

Lenke til kommentar
Håper han er kampklar til helga for å knuse Scums!

Akkurat det tviler jeg sterkt på. Det er pre season i Russland, akkurat som i Tippeligaen. Eneste trening Shava har fått i det siste er på treningsleiren i Dubai, og han var vel der i kun 3-4 dager. Tipper han debuterer mot Cardiff 16. februar.

 

Er for øvrig ganske nervøs før kampen mot Spudz. Føler på meg at Robbie the Cunt kommer til å score mot oss.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Håper han er kampklar til helga for å knuse Scums!

Akkurat det tviler jeg sterkt på. Det er pre season i Russland, akkurat som i Tippeligaen. Eneste trening Shava har fått i det siste er på treningsleiren i Dubai, og han var vel der i kun 3-4 dager. Tipper han debuterer mot Cardiff 16. februar.

 

Er for øvrig ganske nervøs før kampen mot Spudz. Føler på meg at Robbie the Cunt kommer til å score mot oss.

Jepp, det vet jeg. Men allikevel, alt er mulig i fotball og hvis han er med i troppen ser jeg ikke bort i fra at han kan score :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...