barezell Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Det vet jeg lite om ? Har ikke lest stort om han(eller andre transfers) siden januar. Trudde han var en av de mer spennende unge stopperne i europa? Snakker om, mener de sa i PL podcast at Saliba er hos oss nå og klar for kamper? Edit. Måtte rette litt Endret 6. juni 2020 av barezell Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 barezell skrev (2 timer siden): Snakker om, mener de sa i PL podcast at Saliba er hos oss nå og klar for kamper? Ganske sikker på at han ikke får lov til å spille. Da måtte han vært registrert i troppen i februar. Det gjelder også eventuelt nye kjøp. For eksempel får ikke Ziyech lov til å spille for Chelsea før 20/21-sesongen starter. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Snikpellik skrev (7 minutter siden): Ganske sikker på at han ikke får lov til å spille. Da måtte han vært registrert i troppen i februar. Det gjelder også eventuelt nye kjøp. For eksempel får ikke Ziyech lov til å spille for Chelsea før 20/21-sesongen starter. Virker logisk, men rart de ikke sa noe om det. Eller kanskje de gjorde det bare at jeg ikke fikk det med meg Det er minuset med å kombinere podcast og spilling. hehe Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Var det ikke så at Arsenal hadde registrert Saliba og at han derfor kunne spille for oss skulle lånet bli forkortet e.l? Mente jeg leste noe sånt et sted. Edit: han kan spille f.o.m 30 juni. Vi slo Charlton 6-0 i en treningskamp på Emirates i dag. Endret 6. juni 2020 av archongamer Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Har ingen idé om disse faktisk er draktene for neste sesong eller ikke. Men for å få litt aktivitet her igjen; hva tenker dere om dette faktisk stemmer? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 16 minutes ago, Liquidkey said: Har ingen idé om disse faktisk er draktene for neste sesong eller ikke. Men for å få litt aktivitet her igjen; hva tenker dere om dette faktisk stemmer? Sponsorlogo - forjævelig. Den blå drakta: jævlig nice Den white: Forferdelig Den røde: Ikke min favoritt Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Den gangen i året. Helt enig med Benbjo! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Tredjedrakten (den blå?) er porr. De to andre, not so much. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Hva i faen er det vi starter mot City? Pinlig svakt... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 velger vel de som har kommet tilbake i best form og vist seg mest frem på trening og i treningskampene? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Aner ikke. Er ihvertfall pinlig svakt. Kommer til å bli pisseid av City. Du kan ikke starte opp sesongen igjen med et B-lag, borte mot det neste beste laget i England. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Fordelen er jo at vi har 5 bytter tilgjengelig. Men hele troppen er for svak mot dette City-laget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Oioioi, grusomt lag! Hvor stygt kan dette bli da? Tipper 5 eller 6 baklengs. Den angrepsrekka der kommer neppe til å ha ballen mye. Sannsynligvis 60-70% av tiden på Arsenals halvdel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Tar social distancing til et helt nytt nivå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) MartinF skrev (52 minutter siden): Aner ikke. Er ihvertfall pinlig svakt. Kommer til å bli pisseid av City. Du kan ikke starte opp sesongen igjen med et B-lag, borte mot det neste beste laget i England. B-lag? Er det ikke bare gwen og willoch som er uvanlig? Mari ble jo kjøpt inn mtp at han skulle starte. Eddie har blitt valgt forran Laca flere kamper før covid. Personlig skulle jeg gjerne sett Pepe, jeg nekter gi han opp! Endret 17. juni 2020 av barezell Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Merkelige greier. Kommer til å bli piss eid av City.. norn har troen? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Xhaka skadet ? hvor er torreira? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Da tapet vi hvertfall. Ingen midtbane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå