barezell Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 archongamer skrev (Akkurat nå): Om det er 14 dager siden kontakt i dag skal de vel være ute av karantene i løpet av dagen. Forutsatt at ingen viser symptomer. ja så sant så sant, men når det er snakk om 1 dag. og strengt tatt bare noen timer så kunne de nå like så godt latt kampen stå. Og spillerne har ikke vært i karantene bortsett fra kanskje siste 2-3? dagene. men men regler er regler så da blir det vel sånn fremover. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Kampen til helgen skal spilles som normalt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 archongamer skrev (2 timer siden): Kampen til helgen skal spilles som normalt. Lenge til helgen enda. Ikke umulig at kampene blir stoppet om de gjør noe med EM. Tullete å tvinge inn matcher foran tomme tribuner nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 https://www.arsenal.com/news/club-statement-covid-19 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 11 hours ago, barezell said: https://www.arsenal.com/news/club-statement-covid-19 ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Arteta føler seg visst bedre allerede. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Håper folk har det fint, stor klem til dere Gooners 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Vi er tilbake til påsken tror jeg Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 #Unaiout skrev (På 19.3.2020 den 0.13): Vi er tilbake til påsken tror jeg Har mine tvil når vi ser hvor dårlig storbritannia håndterer situasjonen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 DårligNavn skrev (12 timer siden): Har mine tvil når vi ser hvor dårlig storbritannia håndterer situasjonen. Jeg hadde trodd vi (hele verden) mestret dette på en bedre måte. Er like skuffet over hvordan vi håndterer dette som skuffelsen jeg er til de som styrer Arsenal. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Sant det. Alt i alt er vel ikke den ene så mye bedre enn den andre, blir uansett spennende å se hvordan de velger å løse denne sesongen. Syns synd i pool om sesongen skulle bli kansellert og de skulle sitte igjen uten ligagull. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 En liten hyllest til Diaby. Hvilken spiller han kunne blitt for oss. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 En skadefri Diaby i form er noe av det sykeste jeg har sett i en Arsenal-trøye. Synd det ble med bare en håndfull kamper på det nivået. ? 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 22 hours ago, MartinF said: En skadefri Diaby i form er noe av det sykeste jeg har sett i en Arsenal-trøye. Synd det ble med bare en håndfull kamper på det nivået. ? Han hadde jo også akkurat de kvalitetene vi savnet i laget i den perioden også. En skadefri Diaby hadde potensielt gitt en god del ekstra trofeer. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 https://www.nrk.no/sport/sjokkovergang-for-norsk-19-aring-_-gar-fra-niva-tre-i-norge-til-arsenal-1.15034908 Skeptisk. Ryktes at han ble signert fordi han er fra Rwanda, slik vi tidligere har hentet spillere fra Asia for å øke draktsalget i de østlige verdensdeler Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Det er kult da. De ville ikke signert ham og latt ham trene med U23-laget hvis han ikke var god nok. At han er født i Rwanda er nok bare en beleilig bonus. Moro at en nordmann som er helt ukjent får en slik sjanse 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Jajajajaja.. på tide å våkne. Coutinho? Troa? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 7 minutes ago, barezell said: Jajajajaja.. på tide å våkne. Coutinho? Troa? Nei, helt feil retning av å gå. Misunnelig på businessen til Chelsea. Ziyech, Werner og Chilwell. De kommer til å kjempe om tittelen. Arsenal må satse ungt. Satse på videresalg. Akseptere at de er middelhavsfarere i overskuelig fremtid så lenge Kroenke er ved roret og klubbkassen er skrapet. Har jo knapt råd til å betale lønn slik ting er i dag (spillerne måtte vel ta lønnskutt, og det rapporteres at det ikke blir noe kjøp uten salg av folk som Laca, Auba, Ozil) Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Vil også putte penger i noen up and coming fremfor Coutinho. Helst han Uprmancano. Klarer oss fint fremover med å gi Nelson/Saka en sesong. Klart, blir vi kvitt øzil så må vil kanksje få inn noen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) 21 minutes ago, barezell said: 6 minutes ago, barezell said: Vil også putte penger i noen up and coming fremfor Coutinho. Helst han Uprmancano. Klarer oss fint fremover med å gi Nelson/Saka en sesong. Klart, blir vi kvitt øzil så må vil kanksje få inn noen. Hvorfor det? Fyren spiller jo knapt og tar seg ferie når det selv passer ham. Endret 6. juni 2020 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå