kandinsky Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Dummeste gule kortet jeg har sett Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Åja, kamp igjen... Kjenner jeg klarer ikke bli gira nå som det store målet denne sesongen er borte. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Derfor sokratis spiller ja. #inartetawetrust Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 MartinF skrev (5 minutter siden): Åja, kamp igjen... Kjenner jeg klarer ikke bli gira nå som det store målet denne sesongen er borte. 5. Plass er ledig den om city sin ban holder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 barezell skrev (9 minutter siden): 5. Plass er ledig den om city sin ban holder. Sist jeg sjekket ga ikke 5. plass Champions League. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 MartinF skrev (13 minutter siden): Sist jeg sjekket ga ikke 5. plass Champions League. Får sjekke litt til du da ? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Mål på Eddie, assist nr 2 på Nelson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 barezell skrev (13 minutter siden): Får sjekke litt til du da ? Du må gjerne forklare. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 MartinF skrev (1 minutt siden): Du må gjerne forklare. Femteplassen i ligaen gir CL-spill så lenge utestengelsen på City gjelder, og det gjør den nå. Per nå er det mest sannsynlig at den opprettholdes før CL starter i slutten av juni. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 MartinF skrev (3 minutter siden): Du må gjerne forklare. Så lenge ikke dette har blitt avkreftet? "The Premier League’s fifth-placed team are in line to qualify for the Champions League as a result of Manchester City’s ban from Europe. Assuming City finish in the top four and their ban is not overturned on appeal, their berth will go to the next highest finishers, the Guardian understands." Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Litt offtopic, men det hadde vært komisk om City vant CL i år ? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Og det er slett ikkje usannsynlig. City går all in på CL i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Snikpellik skrev (21 timer siden): Femteplassen i ligaen gir CL-spill så lenge utestengelsen på City gjelder, og det gjør den nå. Per nå er det mest sannsynlig at den opprettholdes før CL starter i slutten av juni. barezell skrev (21 timer siden): Så lenge ikke dette har blitt avkreftet? "The Premier League’s fifth-placed team are in line to qualify for the Champions League as a result of Manchester City’s ban from Europe. Assuming City finish in the top four and their ban is not overturned on appeal, their berth will go to the next highest finishers, the Guardian understands." Ah, selvfølgelig. Brainfart deluxe, jeg hadde fått det for meg at City ville bli deplassert, men det blir de jo selvfølgelig ikke. ? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) Brudd på torreira, er vel ute en stund da? Endret 5. mars 2020 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Ryktes auba ønsker 300k i uka for ny kontrakt. Må jo være lett valg det? Heller kvitte seg med øzil. Mari fra start. PL debuten. Eddie beholder plassen forran Laca. Ålreit lag. Bør være muligheter i dag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Maitland-Niles må gjøre noe alvorlig feil når Sokratis blir prioritert på HB foran han. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Tenker jeg og. Var vel en kommentar fra Arteta for en ukes tid siden hvor jeg fikk inntrykk at Niles må jobbe hardere om han vil inn i laget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Håper det er nok kvalitet i dette laget til å slå West Ham hjemme, men frykter Fornals og Haller. Antonio skal man heller ikke kimse av. Declan Rice og Noble er en klasse midtbane. Blir nøkkelen å få vinne den kampen. Hadde god tro på seier mot olympiakos og tror i utgangspunktet seier skal være mulig her. Slitekamp, 1-0 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Selvfølgelig er det nok kvalitet til å slå dette laget hjemme. Slo dem jo relativt komfortabelt borte. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Så nære! Fin ball fra Auba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå