invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg trodde at det skulle være morsomt å følge med på SSN i kveld, men der tok jeg smertelig feil. Makan til dårlige greier. I det ene øyeblikk sier de at FA har mottatt papirene og i det andre øyeblikk sier de at Arsenal og Zenit ikke engang har blitt enige om overgangssum? FFS. 1750: One of our intrepid reporters just spoke to Arsenal chairman Peter Hill-Wood. "No news for you," he was told by the Gunners supremo. Sorry. Endret 2. februar 2009 av iRoman Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble vinduet forlenget eller er det nå uansett for sent at det skal skje noe? Trodde det var til 18:00 og etter det var det uansett for sent jeg. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) TV2 Sporten: 18.49: - Jeg kan bekrefte at Arsjavin-avtalen defintivt har strandet, sier Zenit-talsmann Alexei Petrov til Reuters. Dette ttil tross for at angriperen har passert medisinsk test i London. Ifølge Sky Sports kan klubbene komme til å bli enige likevel. BBC: 1750: One of our intrepid reporters just spoke to Arsenal chairman Peter Hill-Wood. "No news for you," he was told by the Gunners supremo. Sorry. Endret 2. februar 2009 av Kristoffer Torp Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, er det mulig? "We'll have more in an hour" sier SSN. Det er bare å legge seg nå. Avklaringen kommer sikkert ikke før i morgen kveld. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, er det mulig? "We'll have more in an hour" sier SSN. Det er bare å legge seg nå. Avklaringen kommer sikkert ikke før i morgen kveld. Er ikke overgangsvinduet stengt uansett? Tror ikke det kan komme noen gode nyheter nå. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV2 Sporten: 18.55: Zenit bekrefter - via Sky Sports - at klubben vil gi ut en endelig pressemelding rundt Andrej Arsjavin-overgangen innen kl. 20.00 norsk tid. Stay tuned! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, er det mulig? "We'll have more in an hour" sier SSN. Det er bare å legge seg nå. Avklaringen kommer sikkert ikke før i morgen kveld. Er ikke overgangsvinduet stengt uansett? Tror ikke det kan komme noen gode nyheter nå. Vinduet er stengt, men hvis begge klubbene har sendt en mail til FA før vinduet stengte og sagt at de har kommet til enighet om en overgang, kan de få utsatt fristen. Dette pga. det dårlige været i England. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV2 Sporten: 19.21: Vi venter altså på at Zenit skal komme med en endelig pressemelding om hva som skjer med Andrej Arsjavin. Den er ventet innen kl. 20.00 norsk tid. Spilleren har passert legesjekken i London, men avtalen skal likevel ha strandet, ifølge Zenit-talsmann Alexei Petrov. Alt henger løst i luften. Det er bare å holde pusten. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV2 Sporten: 19.36: En kilde i Arsenal bekrefter overfor Sky Sports at Andrej Arsjavin-avtalen fortsatt lever og at klubben håper på å kunne få i land en avtale i løpet av kort tid. BBC: 1836: So, we're waiting for two deals, two deals that may or may not have happened. Chelsea's attempt to sign Ricardo Quaresma from Inter Milan is one, and the other is Arsenal's now protracted effort to bag Zenit's Russian playmaker Andrei Arshavin. If neither of them signs, I'd be right proper gutted. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette er reine såpeopraen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jævla Zenit lar oss sitte på binebenken enda en kveld. Jævla trist hvis denne strander, han har fått drakt og alt mulig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) I følge Wenger er Arshavin klar! Tør jeg å juble? Endret 2. februar 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I følge Wenger er Arshavin klar! Tør jeg å juble? Kilde? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sky Sports News, en kar i studio fikk stille 3 kjappe spørsmål til Wenger. Wenger bekrefta at han hadde gode nyheter til i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror heller på Nissen før jeg tror på Wenger. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I følge Wenger er Arshavin klar! Tør jeg å juble? Kilde? http://www.tv2sporten.no/fotball/article2538055.ece Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg forresten hørt rykter om at nissen selv har bekreftet handelen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror heller på Nissen før jeg tror på Wenger. Når det gjelder overganger så er vel Wenger noe av det mest pålitelige? Han snakker aldri ut med mindre ting er klart. Men nå har denne sagaen tatt så mange vendinger at jeg ikke stoler på noe. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV2 Sporten: 19.36: En kilde i Arsenal bekrefter overfor Sky Sports News at Andrej Arsjavin-avtalen fortsatt lever og at klubben håper på å kunne få i land en avtale i løpet av kort tid. 19.49: Wenger sier til Sky Sports: - Det vil bli en positiv avklaring (på Arsjavin-avtalen). Avtalen vil gå gjennom. Gode nyheter for Gunners-fansen! BBC: 1900: So, it's just Arsenal, Andrei Arshavin, you lot and me. Don't be Russian off anywhere just yet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sky Sports News, en kar i studio fikk stille 3 kjappe spørsmål til Wenger. Wenger bekrefta at han hadde gode nyheter til i kveld. For han kan jo den gode nyheten være at han ikke brukte penger i dette overgangsvinduet også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå