Sandy Koufax Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Dette Arsenal-laget virker ikke så bra. Øzil var verdensklasse noen år siden og Pepe er knallgod. Ellers er det dritt. De har ikke engang alle disse unge franske og britiske spillere lenger. Dessverre ble de sjeldent så gode som Wenger ønsket, men han forsøkte i hvert fall. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Auba er dritt han ja ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 barezell skrev (5 minutter siden): Auba er dritt han ja ? Er ikke rart han vil dra. Den disrespekten han får fra noen Arsenal-fans og andre lags fans, er helt latterlig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Uforventet! Men det blir interessant å se hvordan det blir med laget Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Overrasket over laget. Gøy med Smith-Rowe da. Var en av få som var positive sist kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 MartinF skrev (3 minutter siden): Meh... Hva er det du vil ha da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Tja, alt annet enn et juniorlag. Men vi har vel skader og en midl. trener som ikke kan å ta ut ellevere, så hadde ikke forventet noe annet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Kan enten gå til helvete eller bli genierklært etter den lagoppstillinga der. Stor gamble. Kanskje Ljungberg tenker på ettermælet sitt. At det var han som startet med alle disse unge spillerne i en seriekamp. Endret 21. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Møkkakamp Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Tviler at Ljungberg som har bestemt hvem som skal spille, jeg tror faktisk at Arteta står bak i det. så langt er jeg fornøyd med innsatsen og det defensive arbeidet. Vi sliter å styre det offensive med urutinert Smith Rowe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 fox skrev (5 minutter siden): Tviler at Ljungberg som har bestemt hvem som skal spille, jeg tror faktisk at Arteta står bak i det. Hva baserer du det på? Freddie har kjørt junior-preget XI i nesten alle kampene han har ledet laget. --- Ser ikke kamp, men registrerer at vi har 0 shots on goal til pause. Alt er som det pleier, mao. Her må Arteta på jobb. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Har du fått med deg at Everton har knapt kommet til sjanser foran målet kontra tidligere? Som jeg sa, vi sliter med det offensive pga Smith Rowe sliter med rollen sin. Xhaka er ikke akkurat en god støttespiller for ham. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 fox skrev (8 minutter siden): Tviler at Ljungberg som har bestemt hvem som skal spille, jeg tror faktisk at Arteta står bak i det. Eh, haha? Selvsagt har Ljungberg valgt ut laget. Helt sykt dust avgjørelse hvis de skulle la en som ikke har vært på feltet ta ut laget. MartinF skrev (3 minutter siden): Ser ikke kamp, men registrerer at vi har 0 shots on goal til pause. Alt er som det pleier, mao. Her må Arteta på jobb. 0 skudd i det hele tatt før det hadde gått 44 minutter. Det er verre enn det pleier. En dårlig avslutning fra skrått hold fra Martinelli. Arsenal har hatt ok kontroll, men har skapt null. Everton har hatt noen sjanser, men ingen store de heller. De burde utnyttet dette bedre. En helt forferdelig fotballkamp så langt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 fox skrev (2 minutter siden): Har du fått med deg at Everton har knapt kommet til sjanser foran målet kontra tidligere? Som jeg sa, vi sliter med det offensive pga Smith Rowe sliter med rollen sin. Xhaka er ikke akkurat en god støttespiller for ham. Nei, jeg ser ikke kampen. Det å stille med en offensiv midtbane av Martinelli, Smith Rowe og Nelson er jo helt idiot, spør du meg. Dette er ikke Europa League. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Burde startet Pepe imo. Arteta sa hvertfall i intervju at Ljungberg styrer alt denne kampen. Arteta har vel bare såvidt snakket til spillerne. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Må selge xhaka i jan. Bruke penga på en dm/ballfordeler. Går så trått i overgangene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Andre gule til Saka der vel? Nei... da så. Javel. Endret 21. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Herregud for noen elendige pasninger Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Blir irritert av denne kampen. Er jo ingen tempo eller kvalitet fra noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå