Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fox skrev (5 minutter siden):

Tviler at Ljungberg som har bestemt hvem som skal spille, jeg tror faktisk at Arteta står bak i det. 

Hva baserer du det på? Freddie har kjørt junior-preget XI i nesten alle kampene han har ledet laget.

---

Ser ikke kamp, men registrerer at vi har 0 shots on goal til pause. Alt er som det pleier, mao. Her må Arteta på jobb.

Lenke til kommentar
fox skrev (8 minutter siden):

Tviler at Ljungberg som har bestemt hvem som skal spille, jeg tror faktisk at Arteta står bak i det. 

Eh, haha? Selvsagt har Ljungberg valgt ut laget. Helt sykt dust avgjørelse hvis de skulle la en som ikke har vært på feltet ta ut laget. 

MartinF skrev (3 minutter siden):

Ser ikke kamp, men registrerer at vi har 0 shots on goal til pause. Alt er som det pleier, mao. Her må Arteta på jobb.

0 skudd i det hele tatt før det hadde gått 44 minutter. Det er verre enn det pleier. En dårlig avslutning fra skrått hold fra Martinelli. Arsenal har hatt ok kontroll, men har skapt null. Everton har hatt noen sjanser, men ingen store de heller. De burde utnyttet dette bedre. En helt forferdelig fotballkamp så langt.

Lenke til kommentar
fox skrev (2 minutter siden):

Har du fått med deg at Everton har knapt kommet til sjanser foran målet kontra tidligere?

Som jeg sa, vi sliter med det offensive pga Smith Rowe sliter med rollen sin. Xhaka er ikke akkurat en god støttespiller for ham.

Nei, jeg ser ikke kampen. Det å stille med en offensiv midtbane av Martinelli, Smith Rowe og Nelson er jo helt idiot, spør du meg. Dette er ikke Europa League.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...