Benbjo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 1 minute ago, Liquidkey said: City mot dette laget? Det kan fort bli tosifret faktisk. La oss si at vi slipper til 30-40 sjanser. Ikke usannsynlig at City putter på 30%. Må finne noen gode handicap spill. Mye penger å hente på Arsenal denne sesongen! 80 i odds på nedrykk. Det er verdt noen en punt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg syns Cresswell burde fått rødt for den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Der skulle vel Cresswell egentlig fått sitt andre gule. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Husk at det er Mike Dean som dømmer. Han hater Arsenal Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Nok en drittkamp. Hvordan kan vi spille så tregt? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Arsenal må resettes fullstendig. Man burde gått for Mourinho Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 oOF skrev (1 minutt siden): Arsenal må resettes fullstendig. Man burde gått for Mourinho Verste er at jeg trur det hadde funka. Helt til han hadde ødelagt alt og reist selvsagt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Når en "tøffing" som Xhaka trekker seg og kjører ryggen til i en duell i EGEN boks... Og hva er det Pepe driver med utpå der nå? Han er jo fullstendig fisk på land. Har knapt sett maken siden Bebe. Endret 9. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 8 år siden sist Arsenal lå under til pause og vant en kamp. Fun fact Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 barezell skrev (Akkurat nå): Verste er at jeg trur det hadde funka. Helt til han hadde ødelagt alt og reist selvsagt Mest pga at han hadde fått orden på det defensive. Mye rart som skjer bakover og jeg syns det mangler innsats og vilje til å vinne dueller og andreballer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 West Ham som er shit nå for tiden styrer kampen... Hva faen?!? Latterlig av spillerne å tape med vilje, jeg tviler at West Ham er bedre enn Arsenal Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Skjønner ikke dere som er så sikker på at vi ikke kan rykke ned. Går mot kamp nummer 10 uten seier og det er kun 4 poeng til nedrykk. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 3 ledige spillere fremover ved xhaka så sender han ball på skrå bakover til en pressa kola... Ble ikke farlig men hva faen! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Men der scoret de jaggu! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Martinelli! Kjør på nå da! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Martinelli en av to som prøver. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 barezell skrev (Akkurat nå): Martinelli en av to som prøver. Jepp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå