Benbjo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) 1 minute ago, oOF said: Må vel innrømme at jeg satte penger på West Ham-seier i denne kampen for 7 minutter siden. ARsenal ser ikke bra ut i det hele tatt. Ligger an til en jævlig bra julebonus Setter en tusing på nedrykk tror jeg. Finne beste odds på det Endret 9. desember 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 archongamer skrev (Akkurat nå): Bruker han armen der? Nei. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 MartinF skrev (Akkurat nå): Nei. Nei hva tenkte jeg på som kunne tenke at vi kunne hatt litt flaks på vår side Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Benbjo skrev (Akkurat nå): Ligger an til en jævlig bra julebonus Haha, en femtilapp blir til 150 sånn cirka. Hvis dette holder. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Lol, VAR hjelper oss aldri. Vi Ble snytt for tre straffespark og en feilaktig annullert. Og nå denne Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Det er et skikkelig klovnemål også. Ogbonna treffer så urent som helst og bakhodet til Niles setter Leno totalt ut av spill. Kan vi ikke bare sette opp et stort telt, sende inn elefantene og kanskje dekke noe av tapene? Markedsfør det riktig og vi snakker om ganske god underholdning. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Slutt å spille bakover!!!0 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Snodgrass ville ikke være noe dårligere enn Torreira og Pepe, gitt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Kun noen få som gidder å spille ordentlig, så langt er det kun Martinelli og Pepe som vil spille framover Lenke til kommentar
Kose Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Herregud, så kjedelig fotball Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ser ut som spillerne ikke spiller for å vinne. Virker som de nærmest med vilje drar ned tempoet og spilere bakover så fort de får ballen, selv om det finnes gode muligheter å spille fremover. Gikk jo rykter om at de ikke var fornøyd med at Freddie ble satt inn som manager, og akkurat nå ser det ikke ut som de spiller for han med stor innsats., Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Auba har ræv touch. Ozil suger balle i midten sammen med Xhaka og Torreria. De går bort fra midten, hvor der rommet er størst. Men aldri brukt. Kun Pepe og Martinelli som har lyst på en seier, resten gidder liksom ikke. Ljungberg er ikke klar for den type rollen. Vi må ha en manager på plass snarest Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 archongamer skrev (1 minutt siden): Ser ut som spillerne ikke spiller for å vinne. Virker som de nærmest med vilje drar ned tempoet og spilere bakover så fort de får ballen, selv om det finnes gode muligheter å spille fremover. Gikk jo rykter om at de ikke var fornøyd med at Freddie ble satt inn som manager, og akkurat nå ser det ikke ut som de spiller for han med stor innsats., Samme tenker jeg! Drittskuffet!!! Har de ikke lyst på CL?!? Dritt spillere. Jeg mistenker at det er Auba og Ozil som står bak i dette. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Skal det bli 10 kamper på rad uten seier for Arsenal? Igjen er det minstekravene som mangler synes jeg, dårlige returløp, taper duellene osv. Forteller meg at de ikke spiller for Ljungberg og at han ikke klarer å sette fyr på dem. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 1 minute ago, Snikpellik said: Skal det bli 10 kamper på rad uten seier for Arsenal? Igjen er det minstekravene som mangler synes jeg, dårlige returløp, taper duellene osv. Forteller meg at de ikke spiller for Ljungberg og at han ikke klarer å sette fyr på dem. Tviler på at dette laget vinner igjen denne sesongen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Benbjo skrev (3 minutter siden): Tviler på at dette laget vinner igjen denne sesongen Haha. Kan kanskje ta en liten stund hvis det ikke plutselig snur. Hevngjerrig City i neste runde. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 City mot dette laget? Det kan fort bli tosifret faktisk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 https://twitter.com/TheGoonersPod/status/1204144385962627072/photo/1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Med de kampene vi har kommende fremover tror jeg mer på at vi ligger ann til nedrykk i starten av januar, enn at dette skal snu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå