NT84 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan godt hende han kommer! Les de siste nyhetene på arsenal.com Wenger vil ha et svar innen kampen mot West Ham. Om Arsjavin ikke er dum, så bør han jo faen meg være villig til å flytte på seg. http://www.arsenal.com/news/news-archive/t...match-interview Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håpe han kommer før West Ham da... ..Og hvis han er så dum at han ikke gjør det har jeg ikke lyst på han læll. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Russern har fått arbeidstillatelse http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=540417 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nei, det har han ikke allikevel. Gaaaad, vil denne sagaen aldri ta slutt? Tipper at vi kommer til å ende opp tomhendt den 2. februar. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Slutter å følge med på news om denne overgangen frem til 2. februar. Er lei av å få falske forhåpninger nå ... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Almunia Sagna - Kolo © - Gallas - Clichy Eboué - Diaby - Denílson - Nasri Adebayor - Bendtner Subs: Fabiaski, Djourou, Song, Gibbs, Ramsey, Vela, van Persie. Med van Persie på benken kommer vi til å slite med å skape sjanser dessverre. Han fortjener absolutt litt hvile, men vi burde heller starta med Vela i stedet for Eboué. Tror vi vinner 1-0 etter en sen scoring fra van Persie. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Se opp for Cole og Di Michele! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvorfor får ikke Djourou spille? Trenger han hvile? Vi bør klare å vinne med det laget vi stiller, men vi kommer ikke til å lage mange sjanser og jeg tror målet kommer fra dødball. Kan ikke forestille meg at vi scorer "spillende mål" Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Eboue spiller veldig bra, men bør begynne å trene litt mere på skudd:P Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) altid kjipt når folk blir skadet. men personlig føler jeg at vela burde hatt den start plassen før eboue i dag uansett norske komentatorn virker ganske kunskaps løs om arsenal spillerne heh Endret 31. januar 2009 av JRL Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen som ser kampen på nett? stedet jeg pleier å bruke funker ikke :/ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvor mange muligheter skapte vi i denne kampen? 2? Nei, dette lukter 8. plass. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Wenger valgte å starte med Ade, så jeg ble ikke overrasket over dette resultatet. Men denne kampen var et skritt i riktig retning fra Everton-kampen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan er en målløs kamp hjemme mot West Ham (8) et skritt i riktig retning i forhold til et 1-1 resultat i en tøff bortekamp mot Everton (6)? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan er en målløs kamp hjemme mot West Ham (8) et skritt i riktig retning i forhold til et 1-1 resultat i en tøff bortekamp mot Everton (6)? Vi spilte mye bedre i dag enn mot Everton. Det kan du vel si deg enig i? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jo, men så er det jo forskjell på West-Ham og Everton. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syns vi spilte helt greit, hadde for det meste kontroll bakover også. Men West Ham gjorde det ekstremt vanskelig de siste 30 minuttene ved å ligge med 10 menn bak ballen. Derfor var det ganske idiotisk av Wenger å benke van Persie. Jeg tror vi hadde scoret ganske tidlig i kampen hadde han startet. Gleder meg til Cesc og Walcott er skadefrie. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sporer bare "bittelitt" av her jeg. Bestilte litt babyklær fra arsenal.com shoppen for et halvt år siden ca. Nå er datteren min blitt 2 mnd gammel, og klærne begynner å bli passelig! Wohooo. Endelig kan hun se fotballkamp sammen med pappsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå