barezell Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Allegri. Give! 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Stemmer, kun at Arsenal er veldig interessert. For å være ærlig, jeg håper ikke det. Jeg tror at Pochettino er en fantastisk manager, men han var vært gretten og hadde ikke gnist i halvt år. Jeg tviler at gnisten har allerede kommet tilbake. Han vil trenge litt mer tid for å komme seg igjen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Emerys avskjedsord: https://www.arsenal.com/news/letter-thanks-arsenal Quote It has been an honour to be the Arsenal head coach. To all the fans, I want to thank you all from the bottom of my heart for helping me to understand and feel the greatness of Arsenal. To all of you who have supported us from every corner of the globe, all of you who have come to the Emirates, all of you who have waited in the rain and cold just to greet me after a game. I want to tell all of you that I have worked with passion, with commitment and with effort. I would have liked nothing more than to have achieved better results for you. I also want to send a message of gratitude to all Arsenal employees for the way they have treated me. The greatness of Arsenal is in every director, executive, employee, assistant and volunteer. In particular, I want to highlight Ivan Gazidis, who welcomed me to the club, and Raul Sanllehi, Edu and Vinai Venkatesham for their respect, companionship and help. Until the very last minute I have been treated with honour and honesty. And of course, I send my sincere gratitude to the Kroenke family, for their trust. It has been a year and a half full of emotions, of great moments and some other more bitter ones, but not a single day has gone by without me stopping to think about how lucky I have been to work for this club with these players and their professional and personal qualities. They have always honoured the shirt they wear. They deserve your support. I had already experienced a lot in football, but I have enjoyed and learned a lot in England, in the Premier League, about respect for professionals and about the purity of football. My best wishes always. COYG Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Stort av Emery det der. Er ikke alle sparkede managere som gjør det samme. Endret 30. november 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Betyr dette at jeg må forandre kallenavn igjen ? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 #Unaiout skrev (44 minutter siden): Betyr dette at jeg må forandre kallenavn igjen ? #StanOut? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 #FreddyOut til å begynne med, Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Håper virkelig Freddy klarer å hente laget litt inn igjen. Skulle vi tape mot Norwich i morgen så er det faktisk bare 5 poeng mellom oss og nedrykk Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 jeg har spådd opptur! opptur skal vi få! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Silly rykter sier real madrid vil gi 70 mill pund/euro (husker ikke) for Auba i januar. Jeg digger Auba VELDIG, men 70 mill for en spiss som er på feil side av 30 er godt betalt og god butikk eller? 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Ja, selg for prisen. Behold Laca og satse på Martinelli. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 21 minutes ago, barezell said: Silly rykter sier real madrid vil gi 70 mill pund/euro (husker ikke) for Auba i januar. Jeg digger Auba VELDIG, men 70 mill for en spiss som er på feil side av 30 er godt betalt og god butikk eller? Det ville vært tungt å miste ham, men prisen er kanskje for god til å la være, spesielt mtp alder som du nevner. Med det vi har sett av Martinelli, er prospektet for fremtiden ganske godt. Men overgangen vil nok oppleves krass og brå. Spørsmålet er jo om Laca følger, og at vi må bygge frontrekka på nytt. Det blir ikke enkelt å erstatte ham, det er i hvert fall helt sikkert. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Ville vært ekstremt leit å miste en eller begge uten å ha sett det fulle potensialet til spiss duoen imo. Gjerne trioen også om pepe starter levere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 23 hours ago, DårligNavn said: Synes Lacazette er litt oppskrytt. Ikke bedre enn Giroud på sitt beste, skadeplaget og scorer ikke mål på bortebane. Har vel 3 på 3 sesonger eller noe slikt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Det er vel først og fremt servicen til de tre i front vi skal jobbe med. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Ikke lagoppstillingen jeg hadde forventet eller håpet på. Pepe, Tierney og Torreira på benk. Mustafi, Kolasniac og Xhaka fra start. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Freddy’s første lineup: Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Veldig frisk åpning fra oss! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 1-0 til Norwich. Pukki med flaks da den får en deflection fra Mustafi. Synd, for vi har startet fint. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Luiz og Mustafi mer opptatt å være på linje enn å ta Pukki. Hvorfor i helsike river ikke Mustafi ned Pukki der. Ingen Av de er opptatt av å ta ballen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå