#Kroenkeout Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Må jo være tidenes dårligste resultatstats for den her sesongen.. nye rekorder i å være dårlige? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Nå følger jeg så og si kun med på PL, men det er ikke ofte jeg må bruke google for å finne ut hvor ett lag kommer fra......Skuffelsene fortsetter Lenke til kommentar
Kose Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Hvilke ledige manager kunne ha gjort bra jobb, hvis han skulle få fyken nå? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Er det mulig å komme med en slik uttalelse etter U mot et lag som hadde 2-6 i målforskjell og ingen poeng før denne kampen? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Dead man walking..... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Hvilke ledige manager kunne ha gjort bra jobb, hvis han skulle få fyken nå?Mourinho, allegri, arteta(ikke helt ledig men ikke umulig) Mourinho vil neppe være så populært blandt fansen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Allegri burde utvilsomt være førstevalg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Mourinho ja, den er drøy, surpomp med defensiv kjip fotball, er det virkelig noen her inne som vil det? 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Mourinho burde ikke være et valg i det hele tatt. Om fansen er misfornøyde nå, vil det bli småtteri i forhold til om han fikk tilbud om jobben. Personlig vil jeg heller rykke ned to divisjoner enn å ha Mourinho som trener en dag i Arsenal. Endret 6. november 2019 av archongamer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Var gira på Allegri når Emery fikk jobben. Han er helt klart mitt førstevalg. Jeg ønsker heller ikke se Mourinho, men trur helt klart han ville gjort det bedre enn Emery. Han pleier jo være bra 1-2 år før han får sparken tross alt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Confirmed. Arsenal have had fewer shots than their opponents in 10 of their 17 matches this season. They have outshot their opponents away from home in just one of eight games (+1 v Sheffield United). Embarrassing ??♂️ Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Vi spiller ikke bare dårligere under Unai, men også byttevalg har vært helt merkelig og han har satt opp formasjon uten å ta hensyn til hvilke slags spillere han har. Også setter han spillerne i feil posisjon. Torreria som OM når alle vet at han trives best som DM (ala Kante) og vi har Ceballos og Ozil i den posisjonen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Lurer litt på hvor ille Xhaka har det i Arsenal, for alt vi vet ønsker han seg bort. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Lurer litt på hvor ille Xhaka har det i Arsenal, for alt vi vet ønsker han seg bort. En pressekonferanse hadde vært fint. De snakker litt om det her: https://www.youtube.com/watch?v=65ZdI5HZKWM Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Torreira vil dra bort fra dritten ryktes det. Stort tap hvis det skjer Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Håper Emery forsvinner før spillerene, er mange spillere med gode kvaliteter på dette laget Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Tierney og Leno kan bli (og de under 21). Resten kan vi bytte ut for min del. Auba ok, men gammel og endimensjonal. Forsvinner uansett sannsynligvis til sommeren (kontrakt) Endret 7. november 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Får vi inn ny manager før jul og han får inn 1-2 spillere i januar og klarer snu dette, så kan jeg fint se for meg at det blir såpass med positivitet at auba/laca etc vil signere nye kontrakter. Om vi blir stuck med Emery og svake resultater gjennom hele sesongen. er det nærmest en selvfølge at de og muligens flere stikker. Kan liksom ikke holde det imot dem heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå