Benbjo Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Vinner Chelsea og Leicester nå er det 6 p til topp 4. Topp 4 er sjanseløst uansett. Det er topp 6 vi kjemper om Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Herregud så ræva vi er.. Gi Unai mer tid eller forsvinn basert på stats så langt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Herregud så ræva vi er.. Gi Unai mer tid eller forsvinn basert på stats så langt? Etter ett og et halvt år, og mange millioner brukt i sommer, så burde man kunne sette krav til forbedring. Fjor høst var bra. Våren og høsten har vært grusom. Null forbedring. Ser ingen grunn til å gi han mer tid. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Igrunn enig med MartinF. Emery bør levere snart. Vi har etter min mening nok kraft fremover, men så lenge laget er så nervøst bakover ødelegger det alt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Vi møter et Leicester på bortebane i kjempeform neste lørdag. Den tror jeg ikke vi henter poeng fra for å være ærlig. Da ligger vi potensielt 9 poeng bak 4. plassen etter neste runde (hvis man antar Chelsea fortsetter sin form også mot CP). Etter bare 12 runder må vi kanskje allerede fokusere maks på EL om CL-håpet skal leve. Da tror jeg det er et spørsmål om kort tid før Emery forsvinner. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Tap mot Leicester og landslagspause betyr nok Emery ut dørene om det skal skje nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Mener jeg leste at Emery sitter trygt ut sesongen. Tap mot Leicester er vel 99.9% sikkert. Englands mest underholdende lag om dagen. Sikrer snart topp 4 (2 runder til 5plassen er mer enn ti poeng bak) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Mener jeg leste at Emery sitter trygt ut sesongen. Arsenal har sagt de er villige til å gi Emery mer tid og at de har tillit. Altså det samme svaret enhver klubb som begynner å føle presset fra media rundt en treners manglende resultater sier. Og som historien har vist ikke akkurat betyr så mye når alt kommer til alt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Bortekamp i EL på onsdag for så og spille mot Leicester borte på lørdag. Kan ikke si at jeg har høye forventninger mot Leicester selv om det sikkert blir en del utskiftninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Auba tar over . Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Kapteinsrekka: Auba Bellerin Laca Ozil https://www.arsenal.com/news/there-are-four-captains-first-aubameyang Endret 5. november 2019 av #Unaiout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Merkelig hele greia. Auba som kaptein? Skeptisk. Ozil er jo frosset ut, hvorfor er han på lista? Tydelig at vi har mangel på ledere i klubben nå. Uansett, blir mer og mer oppgitt på pressekonferansene til Emery. Bruker utrolig mange ord på å si ingenting. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Enig i siste. Helt krise! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Hvorfor spilles kampen mot Vitoria i dag kl. 16:50..? EDIT: Fant ut, er visst fordi Braga som ligger like ved også skal spille, så det er på grunn av sikkerhet og trafikk. Endret 6. november 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Endret 6. november 2019 av Liquidkey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Quite telling at Pepe har blitt satt ned på B-laget Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Quite telling at Pepe har blitt satt ned på B-laget Øh, hæ? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Er ikke noe mer telling enn at han er en spiller som trenger minutter, målpoeng og selvtillit, så får han sjansen til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå