fox Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Nuller ut? Ifjor filmet dere seg til straffe to ganger mot oss. Liverpool er bare et ekkelt lag som tror at de er skinnhellige 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Underholdende dette her da. Ubetydelig turnering, så resultatet er ikke det viktigste her, men at Özil, Torreira og Martinelli både får spilletid og shower litt er jo positivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Nuller ut? Ifjor filmet dere seg til straffe to ganger mot oss. Liverpool er bare et ekkelt lag som tror at de er skinnhelligeSure. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Keita er en fantastisk spiller. Har bare ikke helt fått det til i England av uante årsaker. Skal normalt ha Willock, Torreira og AMN i lomma. Lallana er undervurdert. Jobber utrettelig og er en trussel foran mål. Mye erfaring og viktig lagspiller. 6min, oxlade Chamberlain Det begynner å bli en stund siden Keita har spilt "fantastisk" fotball. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Fordi vi spiller mot B-laget til Liverpool.Vi stiller jo også med b-laget? I den grad vi har et a og b lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Vi stiller jo også med b-laget? I den grad vi har et a og b lag.Dere spiller med Europaspilllaget, Liverpool har reservelaget pluss noen få benkspillere. Veldig få om noen på arsenallaget uten minst en pl-kamp. En vis forskjell. Endret 30. oktober 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Dere spiller med Europaspilllaget, Liverpool har reservelaget pluss noen få benkspillere. Veldig få om noen på arsenallaget uten minst en pl-kamp. En vis forskjell. Europaspill laget er jo b-laget eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Europaspill laget er jo b-laget eller?Jo, men Liverpool spiller ikke med b-laget. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Deilig å se ozil igjen, det han gjør der er det få andre slm gjør. Må få spille i ligaen igjen asap. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Gleder meg til hvordan Benbjo skal spinne dette! DEILIG med fire bortemål mot Liverpool, C-lag eller ikke! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jo, men Liverpool spiller ikke med b-laget.Var ikke jeg som skrev dere stilte med B-lag ? Noe som uansett ikke hadde noe med mitt første innlegg å gjøre. Vi presser langt mer aggressivt denne kampen enn vi har gjort til nå i PL. Uavhengig av hvor svakt pool laget er så pleier ikke vi ha denne intensiteten. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Vi stiller jo også med b-laget? I den grad vi har et a og b lag. Joda, det er sant det. Jeg tenkte mer på at Liverpool stiller med et mer B/C-preget lag. Flere av våre spillere snuser jo på førsteelleveren. Det samme kan ikke sies om Liverpool. Da vinner de i så fall ikke ligaen i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Ville aldri hatt med meg Mustafi i krigen. Faen for ei pingle. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Se på Niles da... så usaklig nonchalant. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Der kom Ox vettu! Sto i stjernene. Putte no penger på 6-7 til arsenal tro. Endret 30. oktober 2019 av barezell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg HATER forsvaret vårt. Fy faen Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Haha for en kamp! Grusomme feil og nydelige touch om hverandre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Hva faen? Ozil ut? Nei, heller Unai ut! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Helt texas. Pool og arsenal kan å invitere til fest. Edit. Ut med ozil og inn med feilpasninger og balltap. Regner med torreira går opp i playmaker rolle da ? Endret 30. oktober 2019 av barezell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå