barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 3 mål på corner. 2 på frispark i el. Er vi faen meg nye Stoke eller no?? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Vanskelig å slutte å le. Helt OK med annullering. Den første skulle aldri ha stått Endret 27. oktober 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 What the actual fuck Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 VAR annullerer målet. Umulig å si hva grunnen er ut ifra bildene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 FUCK DET FORPULTE TULLET HER. De sier jo ikke hva faen de ser på engang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Det er helt sjukt å annullere det der. FY FAEN! Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 hvis det skulle brukes VAR der. Så var det straffe til oss! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Chambers blir jo voldtatt av 3 stk så blir det blåst mot han. Helt sjukt. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Ranet for to poeng idag om dette står seg. Pinlig dømming. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Nå har jeg sett situasjonen flere ganger. Dette er jo en mildt sagt sjokkerende? Det finnes jo ikke grunnlag for den beslutningen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Hva er poenget med å følge denne sporten lenger? Er jo helt ødelagt. Merker at jeg mister mer å mer interesse. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 VAR eller ikke. Vi leder 2-0. Slipper de inn i kampen igjen. Bruker ikke de få sjansene vi klarer å skape. Vår egen udugelighet er et større problem enn VAR. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Godt fornøyd med 1p her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Synes dommerteamet dømte en vei hele kampen i gjennom jeg. Vi ble blåst av på alt de fikk lov å gjøre mot oss, og den annulleringen var bare latterlig. Helt håpløst av oss å la de komme tilbake etter 2-0, men de fikk jævlig god hjelp på veien. Blir også spennende å se hva som skjer med Xhaka videre nå. Emery kan ikke bruke han nå og late som ingenting. Da sitter han ikke ut sesongen da fansen har fått mer enn nok av både han og Xhaka. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) 1p mer enn i fjor og ca det vi fortjente i dag. Helt grusomt å se den fotballen vi spiller. Hører ikke hjemme i PLJa det er skandale å rote det vekk, og skandale å annulere målet, alt er skandale. Største skandalen er å være fornøyd med 1 poeng mott føkkings palace etter å hatt alt i vår hule hånd. Det er totalt uakseptabelt og helt klinkende umulig å være fornøyd med. Offensivt er vi helt elendige til tider med de spillerne vi har, allikavel burde vi vunnet med flere mål. Endret 27. oktober 2019 av ChopperReid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Personlig gir jeg blanke f i at vi mistet en 2-0 ledelse. At det sitter en så inkompetent gjeng og styrer denne sporten er ubegripelig. Maktsyke idioter. Jeg ønsker de alt vondt i livet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Ja det er skandale å rote det vekk, og skandale å annulere målet, alt er skandale. Største skandalen er å være fornøyd med 1 poeng mott føkkings palace etter å hatt alt i vår hule hånd. Det er totalt uakseptabelt og helt klinkende umulig å være fornøyd med. Offensivt er vi helt elendige til tider med de spillerne vi har, allikavel burde vi vunnet med flere mål. 1p er en forbedring. Man skal være fornøyd med forbedringer. Spiller ingen rolle hva man burde klart eller hvor god man var for 10 år siden. Arsenal har falt langt langt langt de siste 4 årene. I år ser det kanskje dårligst ut noen sinne. Da er 1p mot et lag man tapte mot i fjor bra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Ser ut som en VAR-skandale igjen det her. Skjønner fortsatt ikke hva det ble blåst på. Og hvorfor i all verden får ikke Guendouzi rødt på slutten der? Og hva er greia med å bue ut egen spiller sånn? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Nei det er ikke det, vi er ikke Norwich. Slutt å vas. Hadde strukturen offensivt vært bedre hadde det vært overhøvling, å spille uavgjort mot palace hjemme er elendig, og med det mener jeg ikke at vi er like gode som Liverpool og City, men det bør presteres langt bedre med det skytset som er her. Nei, vi er på nivå med 6-10 plass. Kanskje på en god dag litt bedre enn de lagene. Endret 27. oktober 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå