Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ser ut som om Cardiff ville ha omkamp. I stedet for å legge inn, går han heller mot cornerflagget. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vi er ikke blinde da Latias... Helt utrolig kjedelig andre omgang da, men tror ikke noen av lag fortjente å gå videre egentlig. Replay er vel fair result. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Cardiff/Arsenal - West Brom/Burnley Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker virkelig ikke Gooner Blog! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Den var faen meg slem på en søndadgs kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Arshavin signs! HAHA. Lo av den. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Van Persie has scored or made the assist for every Arsenal goal in January. <3 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om en måned: Arshavin has scored or made the assist for every Arsenal goal in February. <3håpehåpe<3 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ro ned, han blir tatt av flaska etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare jeg som mener at Arshavin er oppskrytt? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 sed for lite av han til å vite. men så lenge arsenal får en erfaren midtbane spiller som har potensial til store ting så er egentlig jeg fornøyd akkurat nå, å jeg føler at arshavin kanskje er et bra alternativ her Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare jeg som mener at Arshavin er oppskrytt? Du mener han lille karen som lekte med Nederland i EM? Så tok han seg en liten tur til CL og lekte seg videre. Nei, du er nok ikke den eneste, men jeg er ikke en av dem som mener det. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mye opp og ned om Arshavin nå ... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Zenit sier ja og Arsenal sier nei. Jeg begynner faktisk å tvile på han kommer jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 “I don’t know [if it will happen] frankly. Time is getting short and at the moment I am more focused to win the game tomorrow. We know we are in front of a big game and the most important thing is to focus on that.” Men i svarte helvete, er det ikke derfor vi fikk inn Ivan Gazidis? Også merkelig at Zenit meldte at klubbene var enige om pris på sin offisielle hjemmeside (riktignok kom ikke den artikkelen ikke på engelsk-versjonen). Something ain't right. Begynner også å tvile på denne overgangen - eller overganger generelt i dette vinduet. :-( Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå kommer sikkert snart "Moustafa Babo Babi Badi Bodi Bopsi Bom". 13 år gammel høyre wingback fra Fransk Guinea. Pris: 50 øre og en kuletyggis. Jeg utfordrer dere forresten til å si navnet hans fort 5 ganger. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg vet ikke om det stemmer men: Arshavin currently rakes in around €106,000 per week, a figure that falls well outside Arsenal's pay structure at the moment. The London giants are willing to dish out over €80,000 per week, which would put him among the top earners at the Emirates, but the pint-sized playmaker is still unhappy with the terms on offer. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 vært surt om det skulle falle på det. kunne spart seg for mye tid ved å bærre sagt at han gikk ned i lønn med en gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå