Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Fremtungt lag. Lurer på hvordan Emery har tenkt til at disse skal stoppe Zaha, Twonsend og Ayew. Palace svært kontringssterke og Arsenal er som kjent glad i å gi bort ballen. Tror dette blir vanskelig. Ble rundspilt på Emirates i samme oppgjør i fjor. Vi skal være godt fornøyd med 1p i dag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 SOKRATIS!!!! Nettopp skrudd på stream her. Perfekt timing! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Luiz?! Hva skjer med stopperparet ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Floppen Pepe med to assist før det er spilt ti min. Kjørr! Ikke assist. I'm a dumbass som hører på kommentator. Endret 27. oktober 2019 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Floppen Pepe med to assist før det er spilt ti min. Kjørr! Hmm, det er vel ikke Pepe-assist på noen av målene? Xhaka og Lacazette vel? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Floppen Pepe med to assist før det er spilt ti min. Kjørr! Lol, du ser åpenbart ikke kampen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Han får nok ikke assist på de nei. Men ålreite cornere non the less. Bra start. Må bare fortsette peise på. Gi de skikkelig juling. Ingen øzil i troppen i dag heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Hmm, det er vel ikke Pepe-assist på noen av målene? Xhaka og Lacazette vel? Lol, my bad. Jeg har som sagt nettopp satt meg ned, og hørte bare kommentator si noe om to Pepe assist.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Lol, my bad. Jeg har som sagt nettopp satt meg ned, og hørte bare kommentator si noe om to Pepe assist..Han hadde en perfekt slått corner som ledet til målet. Så han var i det minste innvolvert. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Vi makter ikke clean sheets. Bare å glemme. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Vi må være på god vei til rekord for antall straffer i mot. Er jo en hver kamp omtrent Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Streamen min frøys i ett sett på reprisene, var det straffe? Dommern står jo svært godt plassert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Streamen min frøys i ett sett på reprisene, var det straffe? Dommern står jo svært godt plassert. Soleklar straffe. Chambers langt ute med foten, klar kontakt. Men Zaha(?) hjelper definitivt til med fallet etterpå. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Pause. Vi leder, men er spillemessig svært svake. Skaper ingenting og vi har ikke kontroll. Midtbanen lost som vanlig. Forventer Palace ut i fyr og flamme i andreomgang og tar mer og mer over kampen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Streamene jeg har funnet har vært hysterisk dårlige, så jeg har ikke fått med meg noe annet enn målene. Hvordan har Pepe og Tierny spilt? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Full kontroll, burde ledet mer. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Soleklar straffe. Chambers langt ute med foten, klar kontakt. Men Zaha(?) hjelper definitivt til med fallet etterpå. ja så repriser nå. blir jo tydelig tatt, men Zaha prøver jo nærmest stupe i bakken med hode først så det hele ser utrolig kunstig ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Full kontroll, burde ledet mer. Enig. Før straffen er vi nærmere 3 og 4-0 enn de er redusering. Tror vi tar dette i andre. Vi har ikke tapt hjemme i PL i Oktober siden 2002. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå