Snikpellik Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Krise for Chelsea også da. Rüdiger skadet, Cahill har gått til Palace. Zouma og Christensen de eneste igjen, bortsett fra unge og uprøvde. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Chelsea har Azpi også, så de klarer ser nok greit om ikke Luiz blir solgt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Dette hadde lett endt topp fire denne sesongen: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Tvilsomt. Tierney spiller neppe fotball i år og Rugani er ikke bedre enn det vi har 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Tvilsomt. Tierney spiller neppe fotball i år og Rugani er ikke bedre enn det vi har Tierney spiller neppe fotball i år? I følge hans trener er han tilbake i full trening innen en uke. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Tierney spiller neppe fotball i år? I følge hans trener er han tilbake i full trening innen en uke. Er visst ikke tilbake før oktober/nov i følge Celtic-fansen. Må visstnok muligens operere Endret 7. august 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Er visst ikke tilbake før oktober/nov i følge Celtic-fansen Ah, fansen vet selvsagt bedre enn treneren. Sorry, my bad. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ah, fansen vet selvsagt bedre enn treneren. Sorry, my bad. Du tenker ikke at Lennon har en agenda? Hvor mange ganger har ikke Wenger løyet om skadeomfang? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Men hvilken informasjon er det fansen har tilgang på men Lennon samtidig og kan lyve seg rundt? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 jajajaja vi får se, vi får se. God signering hvis han kan spille fotball igjen i løpet av livet sitt! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Du tenker ikke at Lennon har en agenda? Hvor mange ganger har ikke Wenger løyet om skadeomfang? Meg bekjent har aldri Wenger løyet om skadesituasjonen til en spiller på vei ut. Men du kan kanskje nevne noen? For Lennon har nok visst lenge at Tierney svært sannsynlig forsvinner denne sommeren. Så å skulle lyve til egne fans ser jeg ikke helt hvilken agenda han skulle ha for å gjøre. Må jo i såfall være for å "lure" Arsenal til å tro at han blir spilleklar tidligere enn ryktet sa, men tror du ikke Arsenal har god nok kontroll på det uavhengig av hva Lennon skulle sagt, og at det er dermed blir usannsynlig at det var dette som var grunnen til at Lennon tilbakeviste dette ryktet? Endret 7. august 2019 av archongamer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ser liksom for meg at legene som utfører de medisinske testene har passe kontroll? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Ser liksom for meg at legene som utfører de medisinske testene har passe kontroll? Problemet her er at osteo pubis er en kronisk skade. Kan opereres, men er ikke garantert at det vil hjelpe. Skaden vil sannsynligvis blusse opp med jevne mellomrom. Ornacle nevner også skader i flertall ifbm medical. Det hadde han neppe gjort om KT er tilbake til uka. Vi får se. Endret 7. august 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Svært gledelig å se hvor godt den nye sportslige ledelsen gjør det på overgangsmarkedet, sykt imponerende! Gleder meg til sesongstart! Gjør alt riktig, kvitter seg med daukjøtt i tillegg. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Er visst ikke tilbake før oktober/nov i følge Celtic-fansen. Må visstnok muligens operere Det er jo operasjon han er tilbake i fullt trening om en uke fra. Tror Lennon vet bedre enn fansen..Slutt å svartmal alt, det er gammelt. Det arbeidet som edu og Sanelihi gjør er det beste på maaaange år. Om du ikke gleder deg til sesongstart så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder. Endret 7. august 2019 av ChopperReid Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Det er jo operasjon han er tilbake i fullt trening om eb uke fra. Slutt å svartmal alt, det er gammelt. Det arbeidet som edu og Sanelihi gjør er det beste på maaaange år. Om du ikke gleder deg til sesongstart så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder. Du tenker på brokk-operasjonen. Osteitis pubis er noe annet. Endret 7. august 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Whatever, de kjøper han ikke uten grunn. Ingen vits å ta sorgene på forskudd. Endret 7. august 2019 av ChopperReid Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Håper bare David Luiz kjører samme announcement-video som Koscielny gjorde i Bordeaux. Må skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå