Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Spennende å se hva vi får til. Tick tock. Vi har mange spillere vi må bli kvitt også. Elnenny og Jenkinson i alle fall. Så har vi Mkhi, Ozil, Mustafi og Monreal/Kolasinac (om Tierney kommer) også. Så har vi jo også denne Asano som ble kjøpt for vinne fans i Asia.

Stiller meg tvilende til at vi får solgt noen av de. Blir nok utlån på Asano og Jenks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende å se hva vi får til. Tick tock. Vi har mange spillere vi må bli kvitt også. Elnenny og Jenkinson i alle fall. Så har vi Mkhi, Ozil, Mustafi og Monreal/Kolasinac (om Tierney kommer) også. Så har vi jo også denne Asano som ble kjøpt for vinne fans i Asia.

Stiller meg tvilende til at vi får solgt noen av de. Blir nok utlån på Asano og Jenks

Begynner å haste. Egentlig ganske utrolig at vi ikke har brukt tiden bedre.  Spesielt mtp å bli kvitt daukjøtt. absolutt minimum må jo være Elneny, Jenks og Mkhi/øzil(en av de). Mustafi burde aboslutt være en pri, men ser bare ikke for meg at det skjer :(

Lenke til kommentar

Har sikkert fått beskjed at han ikke er førstevalg lenger, og prøver å sutre seg hjem til en dårlig klubb i frankrike der han kan være stjerna. Elendig oppførsel uansett grunn, burde råtne på u23 ut kontrakten ene og alene pga det bedritne eksemplet han som den mest rutinerte i klubben fremstår som.

Lenke til kommentar

Har sikkert fått beskjed at han ikke er førstevalg lenger, og prøver å sutre seg hjem til en dårlig klubb i frankrike der han kan være stjerna. Elendig oppførsel uansett grunn, burde råtne på u23 ut kontrakten ene og alene pga det bedritne eksemplet han som den mest rutinerte i klubben fremstår som.

eh nei. nei. nei. Slem antagelse.

Vi snakker om en lojal klubbspiller, den som har vært lengst i Arsenal p.t og kapteinen for alle spillere. Ikke hvem som helst. Det må være noe alvorlig i grunn.

Ser at han er ikke med på squad sheeten for USA heller, så det hadde de tid å fått redigert også. Tenker at han blir klar for Bordeaux straks og det blir bra for begge parter. Eller for Arsenal del mister de enda et gammelt Arsenal gen og taper sin kaptein, ergo en som er viktig for garderoben. ..Vent å se.. Nå blir Xhaka kaptein :o

FØRST Å FREMST VIL JEG HA SPILLERE INN. TRE STYKKER I TRE ULIKE POSISJONER.

ARSENAL  ZZZzzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzZZZZZzzzz

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal man la en spiller med 1 år igjen gå gratis? Ikke at Kos er verdt så mye, men prinsipielt er det håpløst.

Ryktes dog at klubben lovte ham at han kunne gå gratis i sommer, men ettersom klubben ikke har råd til å erstatte ham uten CL gikk de tilbake på lovnadene.

Uansett, nok et punkt i klovneklubbkolonnen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...