Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig?

 

60 - 1 - 1 MILNER. Ashley Young kjemper seg forbi på høyre, og spiller ballen på tvers. Milner tryner inne i 5-meteren, og trykker ballen i mål - muligens med hånden. Målet blir likevel godkjent.

72 - Ashley Young får rødt kort for seint takling på Whitehead.

79 - Straffe til Villa. Agbonlahor blir sparket i ansiktet like utenfor 16-meteren, men faller innenfor.

80 - 1 - 2 BARRY (STR.). Villas kaptein er iskald. Setter ballen høyt opp litt til høyre, og Fulop rekker ikke opp.

 

Virker som om Villa får servert 4. plassen her.

 

Edit:

Haha, for et scenario, alt som kunne gått galt for oss i dag, gikk galt; United scorer på overtid, Aston Villa blir servert to scoringer av dommerne og Chelsea som lenge så ut til å tape hjemme mot Stoke, snur det på overtid. Nå tror jeg at vi taper.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Jaja, der har vi flaksen vår. Faen altså, hadde vært perfekt hvis Villa, Chelsea og Manu tapte poeng idag. Så Chelseakampen, og var sikker på at de skulle tape før de scora sitt første. Mangla totalt kreativitet og greide ikke komme seg gjennom Stoke-forsvaret. Fyrte løs hver gang de fikk den minte sjanse osv. Og så snur de kampen helt på slutten. Faen meg irriterende.

Lenke til kommentar

Må nesten si meg enig der altså. Selv om en Arsenal-fan har fler grunner til å hate Manu enn Pool.

 

Manu > Chelsea > Pool av de tre på topp. Grunnen er vel at jeg ikke kan fordra Pool fans, hverken de her på forumet eller IRL.

 

Menmen, dagens lag:

 

Almunia

Sagna - Kolo - Djourou - Clichy

Eboue - Denilson - Diaby - Nasri

Ade - Robin

 

Innbyttere: Fabianski, Bendtner, Gibbs, Vela, Merida, Ramsey, Song.

Endret av Gersh L
Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvem andre som burde startet i stedet for ham. Song er nettopp tilbake fra skade, og Ramsey eller Merida sammen med Denilson blir for offensivt.

 

Men i dag !MÅ! vi vinne.

Selv synes jeg det er greit nok at Diaby starter, med det laget vi har idag. Alternativet kunne vært å flytte Nasri inn på midten, og Vela ut på kanten.

 

Spiller Manucho for tigrene?

Han starter på benken :)

Lenke til kommentar
Greit at jeg hater Man Utd, men det går iallefall ann å snakke med fansen, i motsetning til pool-fansen som er helt vrang i hodet.

It's a fact

 

Flott mål av Ade. Ser jeg på tabellen er ikke Arsenal fryktelig langt bak. Å med tanke på hvordan toppen spiller for tiden kan det godt hende dere plukker bra mange poeng innpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...