Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Er det lov å si? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Mye ålreit der, virker ærlig. Spesielt situasjonene med Ramsey og Welbz. Ekstremt spent på silly season, frykter jeg blir skuffa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Vi har jo nesten ikke penger, så skuffelse er garantert Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Nå vet jeg det går imot deg å være optimistisk når det gjelder Arsenal. Men vi kan jo potensielt få solgt noen spillere. Vi får en del lavere wage bill med alle spillerne som blir borte. Om vi får CL så blir det mer der enn EL. Jeg forventer ikke at vi kjøper spillere til £70m +++ Det må gjøres en bunnsolid jobb og ha sånn passe med flaks og finne 3-4 Torreira til. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Jeg forventer at han kvitter seg med daukjøttet å kjøper spillere med egenskapene han ønsker seg.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Welbeck, Ramsey, Cech og Liechsteiner forsvinner uansett. Monreal og Kos drar vel kanskje også. Hvem skal vi selge for å generere verdi? Lacazette er vel den eneste kandidaten i stallen. Resten har ingen/lav verdi, desverre. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Mustafi, micky, øzil burde vel alle være til salgs til ok priser. Personlig så håper jeg mustafi og micky blir solgt. Men å selge øzil kan jo være lurt mtp kjempe lønna og eventuelle konflikter når han tjener så mye mer enn resten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Fy faen! Lett at jeg skal ha begge disse draktene om disse stemmer! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 skal vurdere det selv om jeg har kjøpenekt siden jeg ikke skal støtte eieren 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Mustafi, micky, øzil burde vel alle være til salgs til ok priser. Personlig så håper jeg mustafi og micky blir solgt. Men å selge øzil kan jo være lurt mtp kjempe lønna og eventuelle konflikter når han tjener så mye mer enn resten. Micky og Ozil vil vi måtte betale store deler av lønna til. De begynner også å dra på årene og har neppe store summer knyttet til navnene sine. 30m tilsammen kanskje. Mustafi får vi neppe solgt for noen nevneverdig sum. En av PLs dårligste stoppere. Hvem skulle være interessert? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Digger at vi har Adidas, vesentlig bedre enn Puma imo. Når det gjelder transfers out så får vi bare se Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Petr Cech blir sportsdirektør i Chelsea etter sesongen. Det spørs om Arsenal tør å sette Cech mellom stengene i Europaliga-finalen mot Cechs kommende arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Petr Cech blir sportsdirektør i Chelsea etter sesongen. Det spørs om Arsenal tør å sette Cech mellom stengene i Europaliga-finalen mot Cechs kommende arbeidsgiver. Hadde vært utilgivelig å gjøre det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=O3WVpZlEhgs Savner en skadefri Abou Diaby as. En skadefri Diaby i form er noe av det beste jeg har sett de siste 20+ årene i Arsenal. Kanonfyr som dessverre fikk karrieren ødelagt av skader. Endret 26. mai 2019 av MartinF 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Fikk karrieren ødelagt av andre hodeløse fotballspillere, men vi gjorde feil i å beholde han så lenge. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7073129/UEFA-rules-block-Arsenal-plans-support-Henrikh-Mkhitaryan.html Kvalmt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Fikk karrieren ødelagt av andre hodeløse fotballspillere, men vi gjorde feil i å beholde han så lenge. Helt enig. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7073129/UEFA-rules-block-Arsenal-plans-support-Henrikh-Mkhitaryan.html Kvalmt Synes det er helt greit. Det som er kvalmt er at finalen ble lagt dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Hele greia er kvalmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå