Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal er for tiden uten tre av sine faste midtbanespillere og utenfor de fire øverste plassene på tabellen som gir mulighet for mesterligaspill til høsten.

 

Spekulasjonene om en overgang for Arsjavin har pågått i flere uker, men Wenger har nektet å kommentere saken. Nå kommer bekreftelsen Arsenal-fansen har ventet på.

 

På spørsmål fra Sky Sports om manageren tror Arsenal kommer til enighet med Zenit St. Petersburg i løpet av kort tid, svarer han:

 

– Jeg er veldig håpefull. Om noen dager? Ja, fordi overgangsvinduet stenger. Vi snakker om dager. Men om det ikke skjer, så skjer det ikke. Vi vil fortsette å utvikle oss, og fokusere på dem vi har her, sier Wenger ifølge Sky Sports.

 

Arsenal skal etter rapportene være villig til å betale 12 millioner pund – eller rundt 126 millioner norske kroner – for den russiske midtbanespilleren. Zenit tidligere har forlangt i underkant av 200 millioner. Det har også vært spekulert i at Arsjavin selv er villig til å betale Zenit snaue 50 millioner kroner i tillegg til Arsenals bud for å bli løst fra kontrakten.

 

(ANB)

Lenke til kommentar

Yo gutta. Hvem starter mot Hull i morra? Jeg tipper:

 

Almunia

Sagna - Kolo - Djourou - Clichy

Eboue - Denilson - Diaby - Nasri

Bendtner - van Persie

 

Vet ikke hvorfor, men føler på meg at Bendtner får starte kampen, men er litt usikker på hvem som benkes av Robin og Ade. Arsene har pratet om at Ade prøver hardt å forbedre formen på trening osv, så det kan hende at han blir benket for å samle spirit og krefter. Tror dessuten at Diaby og Nasri kommer til å skifte posisjoner etter hvert, spesielt hvis vi ikke finner veien fram til mål. Nas var genial da han ble bytta til Cesc-rollen, hadde blant annet DEN pasningen til Ade da han brukte for lang tid på avslutningen.

 

Lurer også på om alle rekrutteringene til Hull får spille. Tenker da på Manucho, Kilbane og ex-gunner Boa Morte.

Lenke til kommentar

Tror lagoppstillingen kan bli noe sånt som du satt opp der, ja. Eneste er at jeg skulle ønske Wenger kunne flytta Nasri inn på midten som i forrige kamp, og dytta Vela ut på kanten. Evt. Diaby. Hadde vært gøy å se Vela fra start.

 

Og når du snakker om hvem som skal benkes tviler jeg på at det blir RVP. Han har jo spilt seg bedre og bedre i det siste, og har vært en av våre beste spillere den siste tiden imo. Så, hvis en av dem skal benkes blir det nok Ade. Får Bendtner starte synes jeg han har å bevise at han har noe i start XI å gjøre. Innhoppet hans forrige kamp var jo bra, men han har fortsatt mye å bevise etter en so far svak sesong.

 

Håper vi får se litt morsom fotball idag, og ikke sånn frustrerende crap som mot Bolton. Håper Hull kommer for å ta alle tre poenga, så dem ikke legger seg bakpå og satser på ett.

 

Gleder meg, god natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...