MartinF Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1844728 Kamptråd. COYG! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Nå starter snart silly season! https://www.goal.com/en/news/arsenal-to-sign-brazilian-forward-gabriel-martinelli-in-6m/1wjblx2vbg9xp1axic1t4bvdru Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Sure whatever. Kommer aldri til å spille en kamp for oss hvis det stemmer Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Sure whatever. Kommer aldri til å spille en kamp for oss hvis det stemmer Samme sa vi om Guendouzi Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Samme sa vi om Guendouzi Og han har vist seg å være lovende, men vanvittig middelmådig i de fleste kampene han har spilt. Jeg fatter ikke hvorfor han har fått så mange starter som han har fått denne sesongen. Han her Brassen som "ingen" har hørt om kommer neppe til å sette fyr på Arsenal 2019/20... 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Og han har vist seg å være lovende, men vanvittig middelmådig i de fleste kampene han har spilt. Jeg fatter ikke hvorfor han har fått så mange starter som han har fått denne sesongen. Han her Brassen som "ingen" har hørt om kommer neppe til å sette fyr på Arsenal 2019/20... Middelmådig er han ikke, men han er 20 år og forhåpentligvis vil han utvikle seg enda mer. Vi har ligaens kjedeligste midtbane, derfor starter han.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Les det jeg skrev før komma. Pdd er han middelmådig, og han har ikke forsvart valget til Emery å starte han i så mange kamper. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Les det jeg skrev før komma. Pdd er han middelmådig, og han har ikke forsvart valget til Emery å starte han i så mange kamper. Hadde ikke noe problemer med å lese det du skrev, men jeg er fortsatt uenig. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Vi har en av ligaens dårligste midtbane. Goundouzi er dårlig til middels, med potensiale til å bli en OK spiller for et lag midt på tabellen i PL Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Vi har en av ligaens dårligste midtbane. Goundouzi er dårlig til middels, med potensiale til å bli en OK spiller for et lag midt på tabellen i PL Lol, K den. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Vinn eller forsvinn: Kamptråd: Leicester - Arsenal Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Jaja, da blir 4 plass veldig vanskelig! Dette var en av bortekampene jeg trodde vi hadde mulighet til poeng på. Så feil kan man ta! Nå tror jeg vi tar maks 7 poeng resten av sesongen Må bare mimre tilbake til denne.. jeg var iallefall ikke en av de påståelige som trodde vi kom 3-4 plass. Haha ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Hadde ikke vært no gøy om alle var like negative vettu Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Må bare mimre tilbake til denne.. jeg var iallefall ikke en av de påståelige som trodde vi kom 3-4 plass. Haha ? Vi har 3 poeng så langt etter at jeg skrev det? Tror 4 til blir vanskelig :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Hadde ikke vært no gøy om alle var like negative vettu Realistisk mener du 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Realistisk mener du Tja, lett å si de gangene man har rett, men hva med alle de andre? Da har vi flaks? Det har du meldt mange ganger denne sesongen. Det blir litt som om jeg skulle avskrive siste 3 tapene som uflaks. Og det trur jeg vi begge er enige i at det ikke har vært Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Tja, lett å si de gangene man har rett, men hva med alle de andre? Da har vi flaks? Det har du meldt mange ganger denne sesongen. Det blir litt som om jeg skulle avskrive siste 3 tapene som uflaks. Og det trur jeg vi begge er enige i at det ikke har vært Nå var mitt tips tatt ut i fra statistikk dog. Men, ja, vi har hatt en god dose flaks denne sesongen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Kanskje det er damekaget man skal starte følge? Champions. Godt noen i Arsenal drakta leverer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå