Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kilde i Zenit hevder Andrej Arsjavin blir Arsenal-spiller i januar.

Andrej Arsjavins overgangsflørt med Arsenal er i ferd med å bli lang.

Den russiske eleganten ble først koblet til The Gunners i sommer, men det var andre klubber som var nærmere hans underskrift den gangen.

Men skader på en rekke av Arsenals offensive midtbanespillere har fått Arsene Wenger til å finne frem gullkortet.

Arsenal la 100 millioner kroner på bordet, men fikk kontant nei fra Zenit St. Petersburg.

- Jeg kan bekrefte at Zenit fikk et offisielt tilbud på rundt 100 millioner kroner fra Arsenal for Andrej Arsjavin. Det var for lavt og ble avvist. Ingen nye tilbud er kommet etter det. I øyeblikket er det kun Arsenal som har forhørt seg om spilleren, sa talsmann Aleksej Petrov søndag.

Det fikk Manchester City til å komme på banen.

Men eleganten skal ha bestemt seg for at han vil til Arsenal og er i ferd med å presse Zenit til å gi etter for londonklubbens bud.

- Det er fortsatt forhandlinger mellom klubbene. Siden begge klubber ønsker et positivt utfall, regner vi med at det blir en løsning snart - og helt klar før overgangsvinduet stenger, sier en kilde i klubben ifølge The Sun.

Lenke til kommentar

Hahaha, Konge kommentar Iroman.

Ser det for meg, Zenit styret! Arshavin is worth twenti millioon doullars!

Wenger: Hmmm, i don't knoooow, i can probably make wilkshere as good for 10 doullars!

Zenit styre: HEY YOU!? BE A MAN, DO THE RIGHT THINGG, TWENTI MILLION DOULLARS IS A LOT OF MONEY!

hahaha. :D

Lenke til kommentar
Hahaha, Konge kommentar Iroman.

Ser det for meg, Zenit styret! Arshavin is worth twenti millioon doullars!

Wenger: Hmmm, i don't knoooow, i can probably make wilkshere as good for 10 doullars!

Zenit styre: HEY YOU!? BE A MAN, DO THE RIGHT THINGG, TWENTI MILLION DOULLARS IS A LOT OF MONEY!

hahaha. :D

Er ikke det en sketch av Russel Peters? :D

Somebody is gonna get hurt real bad.

Lenke til kommentar
Det jeg har sett av han (ikke mer enn 5-6 kamper) har vært meget godt, men hvis du har sett noe annet skal jeg ikke si noe på det. :)

Ble så skeptisk til det der at jeg måtte ta Google-fatt, i hele sin Lazio karriere har han merkelig nok for din del, kun spilt 6 kamper (Tror neppe internasjonale turneringer er med i beregningen, men nå har ikke Lazio så mye å skryte av på dette området heller).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...