MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Lichtsteiner og Elneny starter mot Cardiff. Grøss... Godt å se Mesut tilbake i elleveren da! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Der ble vi snytt for straffe... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 1/3 av kampen spilt og vi har ikke skapt en dritt. Spiller jevnt med Cardiff på hjemmebane. Pinlig Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Vi har så mye ball at jeg snorker meg bort i drømmeland, fordi JA VI HAR BALLEN MEN VI ER JO FAEN IKKE NÆRME MÅL!!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Vi har jo vært nærme mål mange ganger, men vi er jo fullstendig udugelige foran målet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Vil gjerne se den straffesituasjonen igjen. Ser ut som Laca er snytt for to soleklare straffer i første omgang. Da blir det vanskelig å vinne sånne kamper... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Vi har så mye ball at jeg snorker meg bort i drømmeland, fordi JA VI HAR BALLEN MEN VI ER JO FAEN IKKE NÆRME MÅL!!!! Same old. Men forventet når vi kjører 3 defensive spillere på midten og tidenes mest oppskrytte playmaker som ikke engang er ønsket i klubben som eneste kreative kraft Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Latterlige dean. Blir trampet på akillesen. Sku hatt 2 straffer. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 tidenes mest oppskrytte playmaker som ikke engang er ønsket i klubben som eneste kreative kraft Vanskelig for Özil når Arsenal kommer fremover med tre spillere (inkludert han selv), mot Cardiffs 6-7. Klin fuckings umulig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Vil gjerne se den straffesituasjonen igjen. Ser ut som Laca er snytt for to soleklare straffer i første omgang. Da blir det vanskelig å vinne sånne kamper... Første situasjonen synes jeg Lacazette henger igjen benet for å oppsøke en straffe. Og riktig vinket videre. Andre situasjonen blir han skrapt nedover ankelen og er klar straffe. Flere som la merke til Ozil ba Guenduozi roe seg når han kjeftet på Leno? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Første situasjonen synes jeg Lacazette henger igjen benet for å oppsøke en straffe. Jeg vil se se den litt flere ganger i reprise, men hadde han prøvd å oppsøke straffe ville han vel gått ned der? Vedder en hundrings på at Salah hadde fått straffe i den samme situasjonen hadde han gått i bakken. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg vil se se den litt flere ganger i reprise, men hadde han prøvd å oppsøke straffe ville han vel gått ned der? Vedder en hundrings på at Salah hadde fått straffe i den samme situasjonen hadde han gått i bakken. Ja, men han faller jo bare afroen får en lett bris. Jeg bare synes det er noe unaturlig med benet til Lacazette i situasjonen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 DA er vi offisielt uten midtstoppere på banen og på benken. Livet er deilig dere... /s Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 LEGENDEN ER TILBAKE Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 BANTER ERA IS BACK Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Hvem trenger stoppere. Jenks er 1 man army! Straffe straffe straffe. Mååååååååål! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Den var klar nok. Kon igjen Auba! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 AUBAAAAA!!! Fuckings finally! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå