Benbjo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Mkhi igjen! Hvor lenge før Ings putter? Gir det ti min! Endret 16. desember 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Nesten 2-3 COYG!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Arsenal-dødaren Shane Long er på! Ikke scoret siden han puttet mot nettopp Arsenal i april. Nære for Long! Endret 16. desember 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Flott pasning fra Long! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Jeg syns Leno kuker det litt til på 3-2. Men fint at Arsenal taper. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Femte målet mot Arsenal på rad for Austin. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Jeg syns Leno kuker det litt til på 3-2. Men fint at Arsenal taper. Ingen andre enn Arsenals store drittunge kukjævel Özil som kuker det til. Ikke gidder han å takle etter å ha mistet ballen eller løpe hjemover etter å ha vært på banen i 15 minutter!! Fyren kan bare drite å dra vennligst reis til tyrkia eller tyskland jeg gir faen. Vil heller ha Ramsey på banen 10/10 ganger. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Ingen andre enn Arsenals store drittunge kukjævel Özil som kuker det til. Ikke gidder han å takle etter å ha mistet ballen eller løpe hjemover etter å ha vært på banen i 15 minutter!! Fyren kan bare drite å dra vennligst reis til tyrkia eller tyskland jeg gir faen. Vil heller ha Ramsey på banen 10/10 ganger. lich(edit: monreal kanskje) og leno gjorde ikke akkurat jobben de heller da. Endret 16. desember 2018 av barezell Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Grunnen til at vi taper i dag er ekstrem inneffektivet av auba for en gang skyld. Og ett forsvar med masse rustne spillere og en midtbanespiller som stopper. Alle målene hadde vært avverget hadde vi hatt den normale rekka med sokratis og co. Koscielny har vært helt ute å kjøre, forståelig nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Vintage Arsenal dette her. Alle statistikker brytes igjen. Bernd Leno er ingen tabbekeeper. Neida Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Jeg syns Leno kuker det litt til på 3-2. Men fint at Arsenal taper. Why? Arsenal er da ingen trussel for dere i ligaen? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Grunnen til at vi taper i dag er ekstrem inneffektivet av auba for en gang skyld. Og ett forsvar med masse rustne spillere og en midtbanespiller som stopper. Alle målene hadde vært avverget hadde vi hatt den normale rekka med sokratis og co. Koscielny har vært helt ute å kjøre, forståelig nok. Blir vel litt feil å skylde på en spiss av vi taper i dag. Vi scoret mål, men vi gjorde alt for lite bakover. Forsvarsrekka og Leno var ikke akkurat stabile i dag heller. LA MEG VÆRE FØRST TIL Å SI; JÆVLIG FLAUT Å VÆRE ARSENAL SUPPORTER I DAG FY FAEN!!!! Endret 16. desember 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hvorfor spilte ikke sokratis? Leno burde gjort mye bedre på målet. Skuffende, men en gang måtte rekka brytes og det er typisk det skjer mot et lag som soton. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Blir vel litt feil å skylde på en spiss av vi taper i dag. Vi scoret mål, men vi gjorde alt for lite bakover. Forsvarsrekka og Leno var ikke akkurat stabile i dag heller. LA MEG VÆRE FØRST TIL Å SI; JÆVLIG FLAUT Å VÆRE ARSENAL SUPPORTER I DAG FY FAEN!!!! Er vel ikke noe flauere enn hele forrige sesong Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Why? Arsenal er da ingen trussel for dere i ligaen?Ikke bra for vår image om b-laget rykker ned Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Er vel ikke noe flauere enn hele forrige sesong Nei jo det kan du godt si, men vi gjør så mye elementære feil i dag som man lærer i barnefotball at man ikke skal gjøre. Etter i dag bør noen spillere vurdere karrièren sin, ærlig talt. Endret 16. desember 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Blir vel litt feil å skylde på en spiss av vi taper i dag. Vi scoret mål, men vi gjorde alt for lite bakover. Forsvarsrekka og Leno var ikke akkurat stabile i dag heller. LA MEG VÆRE FØRST TIL Å SI; JÆVLIG FLAUT Å VÆRE ARSENAL SUPPORTER I DAG FY FAEN!!!! Hvis du leser mer enn første setning så ser du vel for faen hva jeg skriver. Alle målene hadde vært avverget om forsvarsrekka var ett snev av matchfit. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hvis du leser mer enn første setning så ser du vel for faen hva jeg skriver. Alle målene hadde vært avverget om forsvarsrekka var ett snev av matchfit. Koscielny er den eneste som ikke kan klandres i dag etter min mening. Alle andre var på villspor, bærtur og må, bør, skal klandres for å komme joggende etter svært sultne soto spillere. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Koscielny var helt tydelig ekstremt rusten, og hang ikke med i markeringene i det hele tatt. 3 målet var total markeringsvikt fra ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå